تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805121978




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آرزوي بر باد رفته زن جوان براي رسيدن به خودروي‌شاسي‌بلند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: آرزوي بر باد رفته زن جوان براي رسيدن به خودروي‌شاسي‌بلند
زن جواني كه براي رسيدن به خودروي شاسي بلند سناريوي خودربايي 500 ميليون توماني را با همدستي يكي از دوستانش طراحي و اجرا كرده بود، دستش رو شد.
به گزارش خبرنگار ما، هفته گذشته بود كه مرد جواني سراسيمه به اداره پليس رفت و گفت مردي همسرش را ربوده و براي آزادي‌اش 500 ميليون تومان درخواست كرده است.
شاكي در توضيح ماجرا گفت: من كارمند اداره‌اي در تهران هستم. امروز براي انجام مأموريتي راهي يكي از شهرستان‌هاي شمالي كشور بودم كه در ميانه راه پيامكي به گوشي‌ام ارسال شد. وقتي متن پيامك را خواندم به شدت شوكه شدم. در پيامك نوشته شده بود من مرد آدم‌ربايي هستم كه دقايقي قبل همسرت را از داخل خيابان ربودم. در حالي كه گيج و مبهوت در جاده مانده بودم بلافاصله با خانه‌ام تماس گرفتم اما هيچ‌كس جواب نداد. پس از اين با تلفن همسرم تماس گرفتم اما او هم تلفنش خاموش بود. در حالي كه به شدت نگران شده بودم با خانواده همسرم تماس گرفتم و آنها هم مدعي بودند از دخترشان خبري ندارند، به همين دليل اطمينان پيدا كردم براي همسرم اتفاق بدي رخ داده است و به سرعت به طرف تهران برگشتم و به اداره پليس آمدم تا از مرد آدم‌ربا شكايت كنم و مأموران همسرم را پيدا كنند.
 
با طرح اين شكايت پرونده به دستور قاضي سهرابي بازپرس شعبه نهم دادسراي جنايي تهران در اختيار تيم زبده‌اي از كارآگاهان اداره يازدهم پليس آگاهي قرار گرفت.
در حالي كه تحقيقات درباره اين حادثه ادامه داشت، شاكي دوباره به اداره پليس رفت و اعلام كرد آدم‌ربا پيامك‌هاي تهديدآميز براي او فرستاده است. وي گفت: پس از طرح شكايت، آدم‌ربا چندين پيامك تهديدآميز براي من فرستاد و گفت چنانچه براي آزادي همسرم مبلغ 500 ميليون تومان به او پرداخت نكنم و موضوع را به پليس خبر بدهم، همسرم را مي‌كشد و به همين خاطر من بيشتر نگران همسرم هستم.

بررسي مأموران نشان داد آدم‌ربا يا آدم‌ربايان پس از فرستادن چند پيامك شماره خود را خاموش و از دسترس خارج كرده‌اند. همچنين تحقيقات بعدي حكايت از آن داشت كه آدم‌ربا پس از ارسال چند پيامك اوليه به شاكي پيامك ديگري نفرستاده و هيچ تماسي هم براي گرفتن مبلغ با شاكي نداشته است.
همين سرنخ كافي بود تا مأموران به موضوع آدم‌ربايي مشكوك شوند و احتمال دهند اين آدم‌ربايي ساختگي از سوي شاكي يا فرد ربوده شده است. در چنين شرايطي مأموران تحقيقات خود را با احتمال فرضيه‌هاي مختلف پيگيري كردند تا اينكه دريافتند زن ربوده‌شده صبح ديروز به دادسراي جنايي رفته و راز آدم‌ربايي ساختگي را برملا كرده است.

زن جوان وقتي مقابل بازپرس پرونده قرار گرفت با اظهار پشيماني گفت: از دوران جواني علاقه زيادي به خودروهاي خارجي و گران قيمت داشتم. هر روز در رؤياهايم سوار بر خودروي گرانقيمت بودم و به دوستانم پز مي‌دادم. وقتي ازدواج كردم دوست داشتم شوهرم به خواسته من عمل كند تا به رؤياي زندگي‌ام برسم اما شوهرم پولي براي خريد خودروي گرانقيمت به من نداد. وي در حالي كه اشك پهناي صورتش را پوشانده بود، گفت: مدتي گذشت و نرسيدن به اين آرزو همچنان مرا آزار مي‌داد تا اينكه يكي از دوستانم خودروي خارجي شاسي بلندي خريد.
او هر روز با خودروي مدل بالايش پز مي‌داد تا اينكه تصميم به نقشه آدم‌ربايي ساختگي گرفتم تا از اين طريق از شوهرم پول بگيرم و به آرزويم برسم. من با اين كار مي‌خواستم هم به خودروي گرانقيمت خارجي برسم و هم شوهرم را آزمايش كنم كه چقدر مرا دوست دارد. با خودم گفتم او اگر مرا دوست داشته باشد براي آزادي من اين پول را پرداخت مي‌كند، به همين دليل با يكي از دوستانم مشورت كردم و او هم قبول كرد به من كمك كند.

آن روز وقتي شوهرم عازم مأموريت شد به خانه دوستم رفتم و با گوشي او پيامكي به گوشی شوهرم فرستادم و مدعي شدم همسرت را ربوده‌اند و براي آزادي او 500 ميليون تومان بايد پرداخت كني. من قصد داشتم با گرفتن 500 ميليون خودروي خارجي مدل بالايي بخرم اما متوجه شدم شوهرم اين مقدار پول ندارد و به همين خاطر به اداره پليس رفته و شكايت كرده است. از آنجا كه احتمال دادم به زودي پليس آدم‌ربايي ساختگي مرا بر ملا خواهد كرد به دادسرا آمدم تا راز اين آدم‌ربايي را برملا كنم.
به دنبال اظهارات اين زن، شوهر وي از شكايتش گذشت كرد. 


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن