تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820787275




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام‌ جمعه بافت: روز قدس خونی تازه در رگ‌های امت اسلامی جاری می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام‌ جمعه بافت:روز قدس خونی تازه در رگ‌های امت اسلامی جاری می‌کند
خبرگزاری فارس: روز قدس خونی تازه در رگ‌های امت اسلامی جاری می‌کند
امام‌ جمعه بافت گفت: روز قدس فقط یک راهپیمایی نیست بلکه حرکت عمیق و پرمعنایی است که هرساله خونی تازه و جانی دوباره در رگ‌های امت اسلامی جاری می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام‌ علی مهدی‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بافت از همه‌ روزه داران که در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند تشکر کرد و اظهار داشت: روز قدس فقط یک راهپیمایی نیست بلکه حرکت عمیق و پرمعنایی است که هرساله خونی تازه و جانی دوباره در رگ‌های امت اسلامی جاری می‌کند.

وی افزود: این راهپیمایی نشان داد مردان و زنان و فرزندان ما در عصر استکبارستیزی با قدرت ایستاده و هیچ جریان، توافق، مذاکره و هیچ برجامی، اصل استکبارستیزی را از ما جدا نمی‌کند و ما تا کندن غده سرطانی و زوال و نابودی استکبار جهانی امریکا و ایادی‌اش، آل خلیفه و آل سعود دست از دشمنی و مبارزه با آن‌ها بر نمی‌داریم.
امام‌ جمعه بافت ابراز داشت: آمریکا اگرچه یک‌عمر در فکر خاموشی انقلاب اسلامی بود، اما گروهک تروریستی داعش را برای براندازی انقلاب اسلامی ساخت، در حالی که در سوریه و عراق زمین‌گیر شدند و نابودی انقلاب اسلامی را به گور می‌برند.
مهدی‌زاده با انتقاد از عملکرد برخی‌ها گفت: برخی‌ها در داخل یک حرکاتی انجام می‌دهند که موجب خشنودی آمریکا شده‌اند و عملی انجام می‌دهند و حرفی می‌زنند که خلاف نظر رهبر انقلاب است.

وی تأکید کرد: آن روزی که مردم احساس کنند مطلبی یا عملی یا حرکتی در این مملکت می‌خواهند خلاف نظر رهبری انجام بگیرد و حتی اگر دستگاه‌های اجرایی ساکت و آرام باشند، این مردم آرام نمی‌گیرند این مردم دلداده ولایت ساکت نمی‌نشینند.
مهدی‌زاده ادامه داد: مسؤولان در بیانیه‌های خود دقت کنند و حرکتی انجام ندهند که خیال کنند مردم ما در فراق دیدار آمریکا هستند چراکه ملت ایران سازش نمی‌پذیرد.
وی ضمن تشکر از دستور قاطع رئیس‌جمهور در برخورد با مدیران بانکی با حقوق نجومی تأکید کرد: دولت فقط به آن‌هایی که نامشان فاش شده، اکتفا نکنند بلکه هنوز افرادی در این زمینه هستند.

انتهای پیام/2446/ذ30

95/04/11 :: 16:35





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن