تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804592279




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فروش پروژه‏ های مشارکتی منطقه ۲۲،یک راهبرد اشتباه در مدیریت شهری


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سالاری در بازدید از منطقه ۲۲ عنوان کرد:
فروش پروژه‏ های مشارکتی منطقه ۲۲،یک راهبرد اشتباه در مدیریت شهری

کراپ‌شده - محمد سالاری - شورای شهر تهران


شناسهٔ خبر: 3763950 - چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵
جامعه > شهری

.jwplayer{ display: inline-block; } محمد سالاری گفت: فروش ۷۰درصدی سهم شهرداری از اراضی بزرگ مقیاس منطقه ۲۲ راهبردی اشتباه بودکه می‏ بایست به تامین سرانه‏ های فرا منطقه‏ ای اختصاص می‏ یافت. به گزارش خبرگزاری مهر، رییس کمیسیون شهرسازی و معماری روز چهارشنبه در حاشیه دیدار با شورایاران و مسئولین مدیریت شهری این منطقه ضمن تاکید بر اینکه شورایاران از سرمایه ‏های اجتماعی شهر هستند اظهار داشت: تصمیم‏گیری‏ های مدیریت شهری می ‏بایست مبتنی برنظرات دیده ‏بانهای شهری باشد به همین دلیل شورایاران در شهر تهران در تصمیم‏گیری‏ ها و تصمیم‏ سازی‏ها ی درست مدیریت شهری نقشی قابل توجه داشته اند.شورایاران به عنوان معتمدان محلات بدون هیچ گونه چشم داشت مالی بهترین و کارآمدترین کارشناسان مدیریت شهری در حوزه برنامه ریزی برای شهر هستند.
وی  در ادامه حضور خود در منطقه ۲۲ به بازدید از تصفیه خانه در حال احداث دریاچه خلیج فارس  و مسیر های ایجاد شده در پیرامون دریاچه و همچنین پروژه تونل شهدای غزه و ادامه بزرگراه حکیم و پروژه هزار و یک شب پرداخت.
وی در حاشیه این بازدیدها  با اشاره به مشکلات موجود در منطقه ۲۲  گفت: یکی از مهمترین چالشهای منطقه عدم دسترسی کافی ساکنان آن به وسایل نقلیه عمومی از جمله مترو و بی آر تی است و از آنجایی که بسیاری از پروژه های فرا منطقه‏ ای در حوزه‏ های خدماتی، تجاری و تفرجگاهی در منطقه ۲۲ مستقر هستند و در حقیقت این منطقه قطب گردشگری پایتخت خواهد بود،  توسعه حمل و نقل عمومی برای استفاده شهروندان تهرانی از فرصتهای فراهم شده در منطقه از ضروریات انکارناپذیر است.
این عضو شورا همچنین با بیان اینکه سرانه های خدماتی منطقه پایین است و با اشاره به اینکه فضاهای آموزشی منطقه ۲۲ در وضعیت مطلوب نیست گفت:  مدیریت شهری در فرایند ساخت و سازهای گسترده منطقه ۲۲ به الزام ایجاد فضاهای آموزشی دقت کافی نکرده است و می بایست آموزش و پرورش و ‌شهرداری با مشارکت بخش خصوصی و تعاونی‏ها ، کمبود سرانه فضاهای آموزشی منطقه را جبران کنند. همچنین باید توجه کرد، ایجاد فضاهای آموزشی در منطقه ۲۲ برای سرمایه گذاری بخش خصوصی، خود یک فرصت است.
سالاری در ادامه به یکی دیگر از مشکلات منطقه ۲۲  که عدم اتصال به شبکه فاضلاب است اشاره و تاکید کرد: اجرای طرح جامع آب و فاضلاب بعنوان یک اقدام مهم زیرساخت در این منطقه و از ضروریات می‏باشد.
رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر با اعلام اینکه ساکنان منطقه ۲۲ فاقد شبکه بهداشت هستند ادامه داد: این منطقه یکی از فرصتهای کم نظیر برای توسعه مراکز علمی و فناوری و ایجاد اشتغال می‏باشد و همچنین با توجه به گستردگی فضای سبز و پارکهای منطقه ‏ای، ایجاد تصفیه خانه و تامین آب جهت آبیاری یکی از ضروریات نگهداشت فضای سبز منطقه است چرا که ۴۶ درصد سطح منطقه فضای سبز است. البته مدیریت آبهای سطحی و استفاده از پساب تصفیه شده در تامین آب دریاچه باید مد نظر قرار گیرد.
سالاری در ادامه بررسی مشکلات منطقه ۲۲ عنوان کرد:این منطقه می‏توانست به عنوان الگوی توسعه پایدار در سطح کشور باشد اما فروش پروژه‏ های مشارکتی این منطقه ،یک راهبرد اشتباه در مدیریت شهری بوده است چراکه از محل پروژه‏ های مشارکتی این منطقه می‏توانستیم بخش عمده‏ ای از درآمدهای پایدار شهر تهران را تامین کنیم.
وی ادامه داد : فروش ۷۰درصدی سهم شهرداری از اراضی بزرگ مقیاس منطقه راهبردی اشتباه بودکه می‏ بایست به تامین سرانه‏ های فرا منطقه‏ ای اختصاص می‏ یافت .
سالاری در بازدید از پروژه ادامه بزرگراه شهید حکیم ، تونل شهدای غزه و تقاطع های غیرهمسطح این مسیر گفت بهره برداری این پروژه بهبود و روانسازی ترافیک در پهنه غربی پایتخت را فراهم خواهد نمود و این پروژه از ضروریات توسعه شبکه معابر است. بهره‌برداری از تونل شهدای غزه از بار ترافیکی بزرگراه شهید حکیم و مسیرهای منتهی به غرب پایتخت می‌کاهد.با پیشرفت ۸۳درصدی پروژه های احداث ادامه بزرگراه شهید حکیم و تونل شهدای غزه شمارش معکوس ‌برای‌ افتتاح این شریان حیاتی شرقی و غربی در پایتخت آغاز شده است.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن