تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدايا روزى كن مرا محبّت خودت و محبّت دوستدارانت را و محبّت آنچه مرا به تو نزديك مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820480531




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک فرمانده سپاه: دشمن با حاشیه سازی ها می خواهد نظام را ناکارآمد نشان دهد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:
یک فرمانده سپاه: دشمن با حاشیه سازی ها می خواهد نظام را ناکارآمد نشان دهد

اسفراین – ایرنا - فرمانده سپاه جودالائمه خراسان شمالی گفت: نقشه دشمن این است که روح کارآمدی را از نظام با حاشیه ها سازی بگیرد و نظام را از مسائل اصلی دور کند.
سردار سیدحسن مرتضوی در نشست شورای اداری اسفراین اظهارکرد: وظیفه همه است که انتظار رهبری در سال 95 یعنی اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کنند و در این راه باید مسئولان وظیفه خود را خوب بشناسند و درست به آن عمل کنند.
وی با بیان اینکه راه حل مشکل بیکاری تحقق اقتصاد مقاومتی است افزود: انجام این مهم فتح همه مرزهای اقتصادی کشورها و دسترسی به بازارهای مصرف منطقه ای و جهانی را به دنبال دارد.
سردار مرتضوی با اشاره به وجود امکانات، نیروی کار ارزان زیاد، منابع انبوه و نقدیگی سرگردان در کشور گفت : باید با مدیریت درست بتوان این سرمایه ه را درست در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده کرد.
وی یکی از اصلی ترین اقدامات در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی را شناسایی و برطرف کردن قوانین مزاحم دانست وافزود: قوانینی که برای اقتصاد مقاومتی تنظیم نشده حتما مزاحم است و نمی توان بر اساس نسخه های قبلی درمان اقتصاد را شروع کرد.
فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید هم افزایی و اتحاد داشته باشیم و مسئولان هم عهد و هماهنگ باشند .
وی با اشاره به ییانات رهبری در دیدار هیات دولت با معظم له گفت: همان گونه که رهبری دراین دیدار گفته اند نباید از مسائل اصلی نظام غافل شد و هیچ تبلیغی مانند خدمت و کارکردن نیست .
سرپرست فرمانداری اسفراین نیز در نشست شورای اداری با تاکید بر تحقق اقتصاد مقاومتی برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی جامعه تاکید و تصریح کرد: اقتصادی مقاومتی رویکردی صرف برای زمان تحریم نیست بلکه این امر برای تمام زمانها و حفظ و استقلال اقتصادی کشور است.
علی اصغر یحیی آبادی افزود: ظرفیت های خوب شهرستان در حوزه کشاورزی و صنایع تبدیلی بر ...
[ مشاهده متن کامل خبر یک فرمانده سپاه: دشمن با حاشیه سازی ها می خواهد نظام را ناکارآمد نشان دهد در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]

یک فرمانده سپاه: دشمن با حاشیه سازی ها می خواهد نظام را ناکارآمد نشان دهد






چهارشنبه ، ۱۷شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن