تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815413668




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار:استفاده 8 روستا از آب شرب شهری کاهش فشار آب در مراغه را به دنبال دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:
فرماندار:استفاده 8 روستا از آب شرب شهری کاهش فشار آب در مراغه را به دنبال دارد

مراغه – ایرنا – معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه مراغه گفت: در حالی که مخزن آب شرب شهر مراغه در وضعیت سربه سری قرار دارد و میزان مصرف با میزان آب آماده توزیع برابری می کند، استفاده 8 روستای این شهرستان از شبکه آب شرب شهری، کاهش فشار آب را در این شهر به دنبال دارد.
به گزارش ایرنا، ظفر محمدی روز سه شنبه در دیدار با مدیرکل آب و فاضلاب روستایی آذربایجان شرقی در محل فرمانداری این شهرستان افزود: تامین آب شرب در برخی از روستاهای این شهرستان و از جمله هشت روستای نزدیک به شهر مراغه نیازمند تخصیص اعتبار و پیگیری های جدی مسئولان است.
وی اصلی ترین دغدغه بخش آب و فاضلاب روستایی این شهرستان را کمبود آب در برخی از مناطق روستایی به واسطه پایین آمدن سطح آب های زیرزمینی، کاهش آب رودخانه ها، قنات ها و چشمه ها دانست و گفت: شبکه آبرسانی روستایی در برخی از روستاهای این شهرستان فرسوده بوده و نیازمند اصلاح شبکه برای جلوگیری از هدر رفت آب است.
فرماندار مراغه گفت: با وجود اینکه طی سه سال اخیر دو مجتمع آبرسانی سراجوی غربی و شهید دهقان با آبرسانی به 20 روستای این شهرستان به بهره برداری رسیده است، بخش آب و فاضلاب روستایی مراغه نیازمند اعتبارات ویژه برای تامین آب شرب در برخی از روستاهاست.
وی از جلسه های متعدد با مدیران آب و فاضلاب روستایی آذربایجان شرقی و شهرستان نیز پرده برداشت و افزود: با تامین اعتبارهای مورد نیاز بخش اعظمی از مشکلات آب شرب روستایی در این شهرستان طی سال جاری مرتفع می شود.
به گزارش ایرنا، در این دیدار مسعود بذرافشان به عنوان مدیر جدید آب و فاضلاب روستایی مراغه معرفی و از زحمت های منصور سایانی قدردانی شد.
شهر مراغه با حدود 170 هزار جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد؛ مصرف آب این شهر 850 لیتر در ثانیه است.
3072/6183
[ مشاهده متن کامل خبر فرماندار:استفاده 8 روستا از آب شرب شهری کاهش فشار آب در مراغه را به دنبال دارد در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]

فرماندار:استفاده 8 روستا از آب شرب شهری کاهش فشار آب در مراغه را به دنبال دارد






چهارشنبه ، ۱۷شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن