تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به خدايى كه جانم در اختيار اوست، وارد بهشت نمى شويد مگر مؤمن شويد و مؤمن نمى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819834660




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عاملان شکار غیرمجاز پرندگان وحشی در دامغان دستگیر شدند/ تعطیلی یک واحد تولید خاک در شهرستان گرمسار


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم:
عاملان شکار غیرمجاز پرندگان وحشی در دامغان دستگیر شدند/ تعطیلی یک واحد تولید خاک در شهرستان گرمسار

تعطیلی یک واحد تولید خاک سند بلاست در شهرستان گرمسار و دستگیری عاملین شکار غیرمجاز پرندگان وحشی در دامغان و... از مهم ترین اخبار شهرهای استان سمنان بود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان ، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گرمسار اظهار داشت: یک واحد صنعتی تولید خاک سند بلاست به دلیل فعالیت توأم با آلودگی تعطیل شد.
حبیب دارپرنیان در این خصوص گفت: در پی کنترل و پایش شبانه کارشناسان محیط زیست از واحدهای صنعتی مستقر در شهرستان، مشاهده شد که فعالیت یک واحد صنعتی تولید ماسه و دانه بندی سند بلاست در ناحیه صنعتی جنت آباد، به دلیل نقص و عدم کارایی سیستم های کنترلی موجود، عدم استفاده از آب پاش در بخش های موردنیاز، محصور نبودن بخش های سرند و نوار نقاله و... با انتشار ذرات گردوغبار و درنتیجه آلودگی هوا همراه است.
وی افزود: بر این اساس به منظور جلوگیری از هرگونه آلودگی زیست محیطی، به استناد ماده 15 قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا از ادامه فعالیت واحد مذکور ممانعت به عمل آمد.
دارپرنیان با بیان اینکه فعالیت مجدد واحد صنعتی یادشده منوط به رفع کامل نواقص موجود و اخذ تأییدیه محیط زیست است، افزود: به منظور جلوگیری از فرصت طلبی برخی از صنایع آلاینده که گاها با بهره گیری از تاریکی شب به فعالیت تولیدی توأم با آلودگی پرداخته و موجبات تهدید علیه بهداشت عمومی را فراهم می کند؛ کارشناسان حفاظت محیط زیست شهرستان به طور مستمر نسبت به بازرسی و پایش شبانه از شهرک ها و نواحی صنعتی اقدام می کنند.
وی تأکید کرد: در صورت شناسایی واحدهای صنعتی آلاینده، طبق ضوابط و مقررات برخوردهای قانونی ازجمله صدور اخطاریه زیست محیطی، قرارگیری نام واحد در لیست صنایع آلاینده شهرستان جهت پرداخت عوارض آلایندگی، معرفی به مراجع قضایی، پلمپ بخش های آلاینده و یا تعطیلی واحد صنعتی و... اعمال خواهد شد.
دستگیری عاملین ...
[ مشاهده متن کامل خبر عاملان شکار غیرمجاز پرندگان وحشی در دامغان دستگیر شدند/ تعطیلی یک واحد تولید خاک در شهرستان گرمسار در خبرگزاری تسنیم ]

عاملان شکار غیرمجاز پرندگان وحشی در دامغان دستگیر شدند/ تعطیلی یک واحد تولید خاک در شهرستان گرمسار






چهارشنبه ، ۱۷شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن