تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درهاى گناهان را با استعاذه (پناه بردن به خدا) ببنديد و درهاى طاعت را با بسم اللّه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820321673




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجلس اجازه نمی‌دهد امنیت نظام به‌خطر بیفتد


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
مجلس اجازه نمی‌دهد امنیت نظام به‌خطر بیفتد
مجلس اجازه نمی‌دهد امنیت نظام به‌خطر بیفتد نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: وزیراقتصاد باید به نمایندگان ملت درباره توافق FATF توضیح بدهد.


به گزارش فرهنگ نیوز،حجت‌الاسلام سیدناصرموسوی لارگانی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در واکنش به قصد دولت برای حضور در توافق «FATF»، اظهار کرد: در این باره قبلاً کمیسیون اقتصادی مجلس جلسه‌ای با وزیر اقتصاد برگزار کرد و دغدغه‌های اصلی نمایندگان در این نشست مطرح شد.

وی با انتقاد شدید از اینکه دولت نباید تعهدی را امضاء می‌کرد، گفت: آنها با پنهان کاری و بدون نظر نمایندگان ملت این توافق را امضاء کردند و حتی تعهداتی را به غربیها دادند.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه افزود: متاسفانه در حال حاضر در داخل کشور خود تحریمی شکل گرفته و سپاه پاسداران را مورد هدف قرار دادند همچنین برخی بانکهای داخلی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء را تحریم می‌کنند.

موسوی‌لارگانی تصریح کرد: مخالفان توافق «FATA» معتقد هستند که ایران با حضور در این توافق به دشمنان اجازه می‌دهد در حسابهای نهاد‌های امنیتی و نظامی سرکشی کنند.

وی تأکید کرد: وزیر اقتصاد باید به نمایندگان ملت در این باره توضیحات لازم را دهد. مجلس حتماً در این  مهم ورود می‌کند و اجازه نخواهد داد، امنیت نظام به‌خطر بیفتد.
 

منبع: تسنیم


95/6/17 - 11:25 - 2016-9-7 11:25:55





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن