تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برآورد اعمال در شب نوزدهم انجام مى‏گيرد و تصويب آن در شب بيست ويكم و تنفيذ آن در شب بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820444845




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توجه به زنان و دختران موجب کاهش آسیب های اجتماعی در خانواده می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده توجه به زنان و دختران موجب کاهش آسیب های اجتماعی در خانواده می شود ایلنا: در جامعه ما همواره قشر روحانیت مورد تکریم مردم بوده است و از این روی توصیه های شما مورد توجه و عمل ما قرار می گیرد.
توجه به زنان و دختران موجب کاهش آسیب های اجتماعی در خانواده می شود

به گزارش ایلنا، فهیمه فرهمند پور ، در دیدار با آیت الله  نورالله طبرسی ، نماینده ولی فقیه در استان مازندران، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله ذیحجه ،اظهار داشت: با توجه به برنامه های کاری، در سفرهایی که به استانهای مختلف دارم  در بدو ورود به هر استانی با نماینده ولی فقیه آن استان دیدار می کنیم . وی افزود: در جامعه ما  همواره قشر روحانیت مورد تکریم مردم بوده است و از این روی توصیه های شما مورد توجه و عمل ما قرار می گیرد. مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده با اشاره به وجود برخی آسیب های اجتماعی در جامعه، گفت: برخی از این مشکلات ناشی از کم توجهی به بحث خانواده ها است و در عین حال این معضل در خانواده ها مذهبی هم دیده می شود.
 
فرهمند پور، با بیان اینکه روحانیت هر استانی نگاه ویژه ای به توصیه های  نماینده ولی فقیه استان دارند ، عنوان کرد: درخواست ما این است که مبلغین و جامعه روحانیت در زمینه اهمیت توجه مردان به همسران و دختران برای مردم روشنگری کنند .
 
وی ادامه داد: بنابر فرموده پیامبر اکرم(ص) مردانی که حرمت زنان را نگه می دارند کریم هستند و مردانی که بر زنان حرمت نگه نمی دارند لئامت خود را می رسانند.
 
مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده،  ضمن بیان نقش موثر زنان در تربیت فرزندان و مدیریت خانواده، بر لزوم حفظ کرامت زنان، توجه به شرایط عاطفی زنان در خانواده توسط مردان تاکید کرد.
 
فرهمند پور، با بیان اینکه  توجه به زنان و دختران در خانواده در کاهش  و جلوگیری از بسیاری آسیب های اجتماعی  نقش موثر دارد ،ابراز داشت:  اعتقاد ما این است که هیچ قشری به اندازه جامعه روحانیت نمی تواند در ترویج  حجاب و عفاف  و آموزش مبانی خانواده نقش موثر ایفاء کند.
 
مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده،  در ادامه اظهار کرد: همه مدیران دولتی، رسانه ها جمعی، رادیو و تلویزیون و نظام آموزشی باید تلاش کنیم جامعه را به سمت اخلاق و ایمان سوق دهیم.
 
فرهمند پور، افزود: اخلاق مداری باید در مساجد، تکایا و جلسات مذهبی  ترویج شود.
 
وی، با اشاره در پیش بودن ماه محرم الحرام و برگزاری مراسم های عزاداری سالار شهیدان کربلا، گفت: این ایام بهترین فرصتی است که می توان در کنار عزاداری و بزرگداشت قیام عاشورا، به موضوع تحکیم بنیان خانواده  و نقش موثری که می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشد پرداخته شود. .
 
وی افزود: اطمینان داریم که اگر جامعه روحانیت در کنار فرصت های دیگر مانند رسانه و فرهنگ   قرار بگیرد، در تحکیم بنیان خانواده و جلوگیری از آسیب های اجتماعی اثر گذاری بیشتری خواهد داشت.
 

۱۳۹۵/۰۶/۱۶ ۱۵:۱۹:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن