تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804611833




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتوماسیون 600 نقطه شبکه برق اصفهان در پایان سال 96


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: اتوماسیون 600 نقطه شبکه برق اصفهان در پایان سال 96
مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با اشاره به پیک بار مصرف برق شهرستان اصفهان در دوم مهرداد ماه، گفت: تا پایان سال 96 اتوماسیون شبکه برق در 600 نقطه اصفهان برقرار خواهد شد.


حمیدرضا پیرپیران در جمع خبرنگاران با اشاره به گرمای بی سابقه تابستان امسال نسبت به سنوات گذشته بیان داشت: درحالیکه تعداد مشترکین برق در این مدت حدود 4 درصد افزایش داشت میزان مصرف برق در شهرستان اصفهان نسبت به سال گذشته با 7 درصد رشد مواجه شد
وی با اشاره به 17 کیلومتر حوزه کاری شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان و پوشش 14 شهر و 304 روستا، گفت: یک میلیون و 80  هزار مشترک در محدوده برق شهرستان اصفهان وجود دارند که 78 درصد در بخش خانگی، 4 درصد در بخش عمومی، یک درصد در بخش کشاورزی، یک درصد در بخش صنعت و 16 درصد در سایر بخش ها هستند.
به گفته پیرپیران، 37 درصد مصرف برق شهرستان اصفهان در بخش خانگی، 10 درصد در بخش عمومی، 13 درصد در بخش کشاورزی، 11 درصد سایر مصارف و 42 درصد در بخش صنعت است.
وی با اشاره به رشد مصرف برق در سال جاری نسبت به سال 94، بیان داشت: مصرف برق طی این مدت در بخش خانگی 7.96 درصد، در بخش عمومی 11.8 درصد، کشاورزی 8.53 درصد سایر مصارف 9 درصد با رشد مواجه بود همچنین رشد مصرف برق در بخش صنعت 2.4 درصد کاهش داشته است.
گسترش خدمات غیرحضوری در شرکت توزیع برق اصفهان
مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه در راستای ارائه خدمات مطلوب، خدمات این شرکت غیر حضوری می شود، گفت: در حوزه حوادث و خاموشی مردم می توانند با شماره تلفن 121 تماس بگیرند همچنین مشترکین از طریق تلفن 38121 درخواست خدمات حوزه خرید و پس از فروش را وارد سیستم کرده و کد رهگیری دریافت می کنند.
وی افزود: در فضای اینترنتی نیز یک بایگانی الکترونیکی ایجاد کردیم و از این طریق مشترکین می توانند قبوض چند ماه و یا چند سال خود را دنبال کنند.
پیرپیران در ادامه با اشاره به حوزه برق پایدار و دو بحث خاموشی های خواسته در بحث تعمیرات، بهینه سازی، توسعه شبکه و خاموشی های ناخواسته ناشی از حوادث طبیعی، بیان داشت: در بحث خاموشی های خواسته بر روی خط برق دار اقداماتی انجام می شود همچنین با استفاده از سیستم اتوماسیون تجهیزاتی بر روی شبکه نصب می شود.
تجهیز 600 نقطه شهر اصفهان به تجهیزات سیستم اتوماسیون شبکه برق
وی با تاکید بر اینکه حداقل باید تجهیزات سیستم اتوماسیون در 600 نقطه اصفهان نصب شود، گفت: در این روش از اتاق کنترل شبکه برق را رصد و برق آن را در صورت هر گونه مشکل قطع و وصل می کنیم.
مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر این تجهیزات در 100 نقطه شهرستان اصفهان نصب شده است، افزود: تا پایان امسال 200 نقطه دیگر وارد فضای اتوماسیون می شود.
وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح سال گذشته 3 میلیارد تومان هزینه شد همچنین امسال 8 میلیارد تومان هزینه می کنیم، ابراز امیدواری کرد: تا پایان سال 96 اتوماسیون شبکه برق در تمام نقاط اصفهان برقرار شود.
پیرپیران با بیان اینکه در خاموشی های ناخواسته ناشی از حوادث فورا نقاط اشکال دار شبکه شناسایی و تعمیرات برنامه ریزی شده در فضای مکانیزه انجام می شود؛ در خصوص بهینه های شبکه برق شهرستان اصفهان، گفت: این اقدام در شبکه های 20 کیلوولت و یا فشار قوی انجام و سیم های مسی به کابل های روکش دار تبدیل می شوند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه مصرف برق در سال جاری نسبت به سال گذشته 7.8 درصد رشد داشت، گفت: پیک بار مصرف شهرستان اصفهان در سالجاری 1509 مگاوات بود در حالیکه این عدد در سال 94 معادل 989 مگاوات بود.
پیک بار مصرف برق اصفهان در دوم مرداد ماه
مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با بیان اینکه پیک بار مصرف برق شهرستان اصفهان در دوم مهرداد ماه اتفاق افتاد، افزود: برای بهینه سازی مصرف برق باید پیک بار شبکه را کاهش داد و از سوی دیگر بر روی شبکه کنترل بار داشت.
وی تاکید کرد: ما برای 70 روز از سال باید 35 درصد ظرفیت برق داشته باشیم و در صورت کنترل پیک مصرف دیگر نیازی به سرمایه گذاری برای رشد مصرف نخواهیم داشت.
پیرپیران در ادامه در خصوص حوادثی که شبکه های برق را تهدید می کند، گفت: در تمام کشورهای دنیا شبکه های برق به خصوص شبکه های توزیع و انتقال، هوایی هستند دستخوش حوادث می شوند اما ایراد کار در ایران اینجاست که ما در مجموعه های آپارتمانی و ساختمانی خود برق اضطراری در نظر نگرفتیم و در این خصوص نظام مهندسی باید وارد کار شود.
به گفته وی، در اصفهان 20هزار کیلومتر شبکه هوایی و زمینی برق داریم که امکان تبدیل آن به شبکه زمینی وجود ندارد اما باید برای کاهش خاموشی ها بهینه سازی کنیم.
مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان در خصوص فرسودگی شبکه برق شهرستان اصفهان، گفت: شبکه برق برخی از نقاط شهرستان اصفهان قدمتی بالای 40 و 50 سال دارند اما این نشان از بحران نیست و طی دو سال آینده برخی از نقاط قدیمی شبکه برق اصلاح و بهینه سازی می شود.

منبع : جوان آنلاين



تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن