تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در هر جمعه، اندكى از سبيل و ناخن‏هاى خود را بگير، و اگر هم چيزى وجود نداشته باشد، آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814762930




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاسدارانی فرامنطقه‌ای تقدیم سپاه خواهیم کرد


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
پاسدارانی فرامنطقه‌ای تقدیم سپاه خواهیم کرد
پاسدارانی فرامنطقه‌ای تقدیم سپاه خواهیم کرد فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) گفت: می توانیم به سرآمد دانشگاه‌های افسری دنیا تبدیل شده و پاسدارانی کارآمد و فرا‌منطقه‌ای تقدیم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کنیم.


به گزارش فرهنگ نیوز، مراسمی با موضوع طرح تحول و تعالی در سپاه با حضور فرماندهان و پایوران دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) برگزار شد.
 
در این مراسم سردار مرتضی صفاری فرمانده دانشگاه طی سخنانی اظهار داشت: باید مبنای تحول دانشگاه را بر چشم انداز آینده محور کل سپاه قرار داد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای رشد و تعالی باید نیروی انسانی کار آمدی داشته باشد که در این دانشگاه رشد و پرورش می یابد.
 
وی افزود: این مسئولیت بسیار مهم و سنگین که آینده سپاه را معین می کند بر عهده دانشگاه است که همت همه اساتید و مربیان دانشگاه را می‌طلبد.
 
صفاری در ادامه تصریح کرد: دو نکته در چشم انداز دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) وجود دارد که حائز اهمیت است، نخست، دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) باید در طراز انقلاب و طراز اسلام شکل بگیرد، دوم باید سرآمد دانشگاه های افسری در سطح منطقه باشیم تا در آینده نه چندان دور به سرآمد دانشگاه های افسری دنیا تبدیل شویم.
 
وی گفت: نوک پیکان برنامه ها و اهداف دانشگاه در تربیت دانشجویان دو نکته فوق است که بحمدالله فرماندهان و مربیان دانشگاه با تمام توان و تلاش روز افزون خود سعی در نزدیک شدن به آرمان های انقلابی دانشگاه افسری امام حسین (ع) دارند، ما در این دانشگاه به دنبال آرمان گرایی واقع گرایانه هستیم و به لطف خداوند و رهنمودهای امام خامنه‌ای که هرساله در مراسم میثاق پاسداری دانشجویان حضور می‌یابند می توانیم به سرآمد دانشگاه های افسری دنیا تبدیل شده و پاسدارانی کار آمد و فرا منطقه ای تقدیم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کنیم. 
 
 


منبع: فارس


95/6/15 - 17:39 - 2016-9-5 17:39:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن