تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 15 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداشناس ترين مردم پر درخواست ترين آنها از خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814115771




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مربی هلندی - پرتغالی با تیم خونه به خونه مازندران به توافق رسید


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: مربی هلندی - پرتغالی با تیم خونه به خونه مازندران به توافق رسید
مدیرعامل باشگاه دسته اولی خونه به خونه مازندران گفت که " فلوریس شاپ " مربی هلندی - پرتغالی عصر یکشنبه قراردادش را در محل این باشگاه رسمی کرد.
آفتاب‌‌نیوز : قاسم حسن زاده ی افزود : فلوریس شاپ با حضور در دفتر باشگاه خونه به خونه مازندران به صورت رسمی قراردادش را با این تیم امضا کرد تا کارش را از به عنوان دستیار اول علیرضا مرزبان ، سرمربی تیم آغاز کند.
وی ادامه داد : این مربی خارجی با صلاحدید علیرضا مرزبان به کادر فنی خونه به خونه اضافه شده و قرارداد او نیز تا پایان رقابت های امسال لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای ایران اعتبار دارد.
حسن زاده به سوابق کاری مربی جدید خونه به خونه مازندران اشاره کرد و گفت که این مربی کار خود را در تیم اولهاننس کلوب به عنوان دستیار سرمربی آغاز کرد و سپس به سرمربیگری این تیم نیز دست یافت و پس از آن فعالیت مربیگری خود را در تیم های شارجه امارات و چینگهای چین پشت سر گذاشت.
** داوری های جهت دار ، رقیب خونه به خونه 
مالک باشگاه خونه به خونه بابل با بیان اینکه بر اساس دیدگاه کارشناسان تیمش در بازی های فصل گذشته و نیز در بازی های این فصل با اشتباهات آشکار داوری ضربه خورده است ، تهدید کرد : در صورت پاسخ ندادن صریح و سریع " فریدون اصفهانیان " رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال به مردم و ادامه سوت های جهت دار علیه تیم خونه به خونه ، از لیگ کنارگیری خواهیم کرد.
حسن‌زاده اضافه کرد : انتظار است که مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال به موضوع برخی ناداوری ها و حق خوری ها در بازی های تیم خونه به خونه ورود کند و مردم دوست دارند بدانند اصفهانیان مشکلش با خونه به خونه بابل و مردم مازندران چیست ؟
وی گفت : متاسفانه در فدراسیون هم توجه به سرمایه گذاری بخش خصوصی در فوتبال نمی شود و به همین دلیل ما مورد حمایتشان نیستیم و واقعا احساس می کنیم که تیم ما تنهاست .
مالک متول باشگاه خونه به خونه مازندران افزود : تاسف دیگر من از بابت هیات فوتبال مازندران است که هیچ حمایتی از ما نمی‌کند و در واقع نمی‌تواند حق تیم‌های مازندرانی را بگیرد.
حسن زاده یادآورشد : باشگاه خونه به خونه یک باشگاه کاملا خصوصی است که با هزینه شخصی اداره می‌شود و خوشبختانه تا امروز هیچ بدهی به بازیکنان و کادر فنی نداشته است. 
وی افزود : اگر این تیم فعالیتش این گونه ادامه پیدا کرده ، فقط به خاطر شاد کردن دل مردم مازندران است وگرنه همه می‌دانند که تیم داری در بخش اقتصادی اصلا سودده نیست و حالا شما تصور کنید داوری‌ها و وضعیت مسابقات هم به گونه‌ای باشد که ما بخواهیم همین گونه ضربه بخوریم و صدایمان در نیاید. 
او تاکید کرد : ما فقط خواستار این هستیم که رئیس دپارتمان داوری به صورت شفاف مشکلش را با باشگاه خونه به خونه و هواداران مازندرانی اعلام کند.
تیم پرستاره خونه به خونه مازندران در هفته پنجم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور عصر جمعه در دیداری بیرون از خانه برابر تیم سپیدرود رشت با نتیجه سه بر یک تن به شکست داد تا نخستین شکست این تیم پس از چهار بازی رقم بخورد.
تیم خونه به خونه با کسب این شکست و هشت امتیاز اندوخته گذشته خود از پنج مسابقه به رده نهم جدول رده بندی این رقابت ها سقوط کرد.
منبع: ایزنا 




۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن