تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798711745




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره‌برداری از ۷ پروژه مهم راه و شهرسازی حوزه استحفاظی مشهد مقدس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان خبر داد: بهره‌برداری از ۷ پروژه مهم راه و شهرسازی حوزه استحفاظی مشهد مقدس رئیس اداره راه و شهرسازی مشهد مقدس از بهره‌برداری ۷ پروژه مهم راه و شهرسازی مشهد در هفته دولت خبر داد.
۱۳۹۵ يکشنبه ۱۴ شهريور ساعت 12:06

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، جوادپورعلی با اعلام این خبر افزود: آسفالت قسمتی از مسیر عملیات تعریض باند جنوبی محور مشهد-چناران به طول بیش از 3 کیلومتر و عرض 10متر حد فاصل روستای ساغروان تا تقاطع کاهو با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال به مرحله بهره‌برداری رسید.
پورعلی اضافه کرد: بیش از 4000 مترمربع لکه‌گیری هندسی در باند شمالی محور مشهد - چناران در دوربرگردان‌های چهارطاقی، شیرحصار و ناظریه، همچنین درزگیری در کل محور با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریال انجام شد.
رییس اداره راه و شهرسازی مشهد ادامه داد: در راستای تسریع عبور و مرور در محور مشهد - سرخس عملیات ساخت واریانت پل پاسگاه اسماعیل‌آباد به طول 500 متر و به عرض 6 متر با حجم عملیات زیرسازی 1600 متر مکعب و با استفاده از 250 تن آسفالت گرم اجرا شد.
وی افزود: همچنین به جهت ایمن‌سازی هر چه بیشتر واریانت مذکور از 200 عدد مسیرنما، 50 عدد فلش، 15 عدد تابلو اطلاعاتی و  1 عدد چراغ چشمک‌زن استفاده شده است که در هفته دولت به بهره‌برداری رسید.
وی گفت: همچنین با هدف افزایش سطح سرویس‌دهی راه و رفاه حال همشهریان، زائران، مسافران و روستاییان عزیز، عملیات ترمیم روکش آسفالت راه روستایی «اره آب مال» در محور مشهد - سرخس به طول 6 کیلومتر و به عرض 6 متر و با ضخامت حدود 4 سانتی‌متر به صورت ماسه آسفالتی با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال به اتمام رسید.
پورعلی اعلام کرد: در کل محور قدیم مشهد - چناران در مجموع به طول 4 کیلومتر در قسمت‌های آسیب‌دیده محور به صورت ماسه آسفالتی ترمیم شده است  و همچنین عملیات ایمن‌سازی در این محور شامل خط‌کشی، شانه‌سازی و نصب تابلو به طول 20 کیلومتر در کل محور انجام شد.
وی خاطرنشان کرد: همچنین عملیات آسفالت گرم راه روستایی چنارک در محور مشهد - سرخس به طول بیش از 3 کیلومتر و عرض 6 متر با اعتباری بالغ بر 5.4 میلیارد ریال در هفته دولت به بهره‌برداری رسیده است.
رییس اداره راه و شهرسازی مشهد افزود: در راستای ایمن‌سازی هر چه بیشتر آزادراه شهید شوشتری در هفته دولت به طول 5 کیلومتر از گاردریل‌های آکس این محور با نیوجرسی‌های بتنی تعویض شد که امید است تا پایان این عملیات، در 17 کیلومتر از محور مذکور تعویض انجام شود.
وی با تأکید بر اینکه رسیدگی، بهسازی و ایمن‌سازی راه‌ها، در راستای سیاست‌های کلی نظام و تحقق اهداف وزارت راه و شهرسازی می‌باشد، خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم در سالی که مزین است به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل»، با بهره‌گیری از منابع موجود در منطقه، برای بهسازی آسفالت مناطق تحت حوزه استحفاظی این اداره و رفاه حال زائران، مجاوران و روستائیان عزیز گام برداریم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن