تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هنگام بى نيازى شكر مى گزارد و منافق هرگاه بى نياز شود طغيان مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819999962




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانك پاسارگاد به تمامی تعهدات خود در پرداخت وام ازدواج عمل كرده است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: بانك پاسارگاد به تمامی تعهدات خود در پرداخت وام ازدواج عمل كرده است
بانك پاسارگاد در پاسخ به مطلبي كه در تاريخ 10/6/1395 با عنوان «بانك‌ها به جاي پرداخت وام ازدواج تابلوي نقاشي معامله مي‌كنند!» جوابيه‌اي تهيه و ارسال كرده كه وفق قانون مطبوعات عين مطلب چاپ مي‌شود.
بانك پاسارگاد در حوزه رسالت‌‌هاي  اجتماعي، به عنوان اولين بانكي كه گزارش مسئوليت‌‌هاي  اجتماعي خود را منتشر كرده است فعاليت‌‌هاي  گسترده‌اي را جهت حمايت از اقشار مختلف و ارتقاي كيفيت زندگي هم‌ميهنان گرامي  انجام داده است. از جمله در ساخت كتابخانه، مدرسه، خانه‌‌هاي  بهداشت و بيمارستان در مناطق محروم كشور اقدامات ارزشمندي انجام داده است. كمك به انجمن‌‌هاي  مختلف براي حمايت از بيماران خاص، معلولان و كمك به آزادي زندانيان غيرمجرم معسر از افتخارات اين بانك است. حمايت از نخبگان كشور كه بي‌شك آينده‌سازان اين مرز و بوم هستند از ديگر اقدامات بانك پاسارگاد است. فعاليت‌‌هاي  اين بانك جهت حمايت از كودكان و نوزادان بي‌سرپرست نمونه‌اي ديگر از ايفاي رسالت‌‌هاي  اجتماعي بانك است. اين بانك همچنين تاكنون بيش از سهميه‌اي كه بانك مركزي تعيين كرده است تسهيلات وام ازدواج پرداخت كرده است و به تعهدات خود جامه‌‌عمل پوشانده كه همچنان ادامه دارد.

بانك پاسارگاد در كنار اين‌گونه اقدامات اعتقاد دارد حمايت از نخبگان، فرهيختگان، انديشمندان، ورزشكاران، هنر و هنرمندان نيز از جمله وظايف اين بانك است كه بايد مورد توجه قرار گيرد. اين بانك همچنين در ساير جنبه‌‌هاي  مسئوليت‌‌هاي  اجتماعي نيز حضوري فعال و مثمر ثمر دارد. بانك پاسارگاد خريد آثار هنري را در راستاي همراهي و حمايت از هنرمندان كشور عزيزمان به عنوان پشتوانه اقتصاد، هنر مي‌داند. اين در حالي است كه بانك پاسارگاد در خصوص اعطاي وام‌‌هاي  ازدواج به جوانان نيز مسئوليتي خطير براي خود متصور است و تاكنون نيز در اين مورد به صورت فعال عمل كرده و بيش از تعهدات خود ايفاي نقش كرده است.




تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن