تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چهار چيز از خوشبختى و چهار چيز از بدبختى است: چهار چيز خوشبختى: همسر خوب، خانه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820422132




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۱۷ تعاونی به عنوان تعاونی برتر استان مرکزی شناخته شدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: استان‌ها > مرکزی - صبح امروز همزمان با روز تعاون مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در فرهنگسرای شهر در یازدهمین جشنواره تعاونی های برتر گفت: از 169 شرکت تعاونی که در استان مرکز ی وجود دارد که در 18 گرایش ثبت نام نموده بودند، پس از اتمام مراحل ثبت نام و پروسه ی داوری 17 تعاونی به عنوان تعاونی های برتر استانی شناخته شد.

به گزارش خبرآنلاین استان مرکزی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی افزود: همچنین 12 شرکت تعاونی به عنوان تعاونی های برتر شهرستانی انتخاب شدند . از مجموع این تعاونی ها در رقابت کشوری یک شرکت تعاونی توانست در بین گرایش معدن در سطح کشور مقام نخست را کسب کند.
آبایی افزود: امروز شاهد برگزاری یازدهمین جشنواره تجلیل از تعاونگران برتر استان هستیم. این جشنواره یکی از اقدامات تاثیر گذار در تعاونی های استان می باشد.
وی ادامه داد: این جشنواره با اهدافی چون توسعه و ترویج فرهنگ تعاون در جامعه، معرفی توانمندی های بخش تعاون به اقشار مختلف جامعه و مسئولین، ارتقای جایگاه و اهمیت تعاون در مشارکت در جامعه، ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان اعضای تعاون، ترغیب فعالیت های تولیدی و توزیعی وخدماتی در مناطق مختلف استان، معرفی الگوهای عملی تعاونی جهت پیگیری سایر تعاونی ها از روش ها و دستورالعمل ها و ابزار های مدیریتی با هدف ارتقای وضع خود، ایجاد فضای مناسب برای انتقال دانش رسمی و بومی در تعاون و توسعه مشارکت های مردمی گام بر می دارد.
آبایی تصریح کرد: سیزده شهریور ماه سالروز تاسیس قانون تعاون در مجلس شورای اسلامی است که به عنوان روز تعاون در تقویم رسمی شناخته شده است. این روز را به خانواده بزرگ تعاون در استان مرکزی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
وی ادامه داد: این نام گذاری نه به عنوان بزرگداشت یک روز بلکه به عنوان تغییر و رویکردی است که در همه ی عرصه های اقتصادی و اجتماعی زندگی ایرانیان را دست خوش تغییر اساسی نموده است. حلقه ی مفقوده توسعه و پیشرفت کشور و رهایی از اقتصاد تک محصولی و تک محور توجه ویژه به ظرفیت های ملی است که یکی از راه ها برای فعال کردن آن تکیه بر بخش تعاون است.
مدیر کل سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: بر اساس سند چشم انداز 20 ساله کشور ما در افق 1404 خورشیدی ، کشوری توسعه یافته با جایگاه نخست اقتصادی ، علمی و فناوری در سطح منطقه با هویت اسلامی و ملی و الهام بخش در جهان اسلام و تعامل سازنده در روابط بین الملل خواهیم بود.
وی افزود: در راستای اهداف سند چشم انداز 20 ساله و سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری توسعه ی بخش تعاون نیز در نظر گرفته شده است
آبایی اظهار داشت: اهداف بخش تعاون در چشم انداز 1404 خورشیدی در تعامل با اقتصاد جهانی ، ارتقای بهبود کیفیت زندگی مردم ، بالا بردن سطح عدالت اجتماعی، بستر سازی برای رشد سریع اقتصادی، توزیع عادلانه ثروت میان اقشار مختلف جامعه و دسترسی سریع افراد جامعه به کالاها ی مورد نظر با قیمت متعادل پرداخته می شود.
وی افزود: در راستای تحقق کامل اهداف معرفی توانمندی ها و ظرفیت های بخش تعاون و تقویت این بخش از اقتصاد کشور به منظور ایجاد اشتغال پایدار و ارتقای سهم اقتصاد تعاونی و تولید ناخالص ملی ، افزایش رفاه عمومی و توسعه ی عدالت اجتماعی ، گسترش نقش تعاون در سطوح عالی تصمیم گیری اقتصادی کشور بسیار حیاتی است.
آبایی خاطر نشان کرد: نام گذاری سال جاری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری نقشه راه روشن و آینده ساز برای عبور از مراحل رشد و توسعه و رسیدن به پیشرفت همراه با عدالت است.
وی در پایان اعلام کرد: انتخاب و معرفی تعاونی های برتر که با هدف ترویج فرهنگ تعاون و شناساندن نمونه های موفق تعاونی انجام می شود ، توانمندی های بالقوه بخش تعاونی را به طور موثر به تصویر کشیده است و در راستای بهبود نگرش های عمومی نسبت به بخش تعاون تاثیر گذار خواهد بود. بیان چنین موضوعی موجب تشویق و ترغیب گروه های مستعد و علاقه مند را به بهترین نحو فراهم خواهد ساخت.   ۴۸




شنبه 13 شهریور 1395 - 19:17:18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن