تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 23 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تكميل روزه به پرداخت زكاة يعنى فطره است، همچنان كه صلوات بر پيامبر (صلى الله عليه و آل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799834674




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه موقت شیراز: تاخیر در ازدواج جوانان یعنی از دست رفتن سالانه 440 هزار فرصت فرزند آوری


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: امام جمعه موقت شیراز: تاخیر در ازدواج جوانان یعنی از دست رفتن سالانه 440 هزار فرصت فرزند آوری
حجت الاسلام مرادی ادامه داد: امروز ما در کشور حدود 12 میلیون جوان دختر و پسر در آستانه ازدواج داریم و سن ازدواج در پسرها پنج سال و در دخترها هفت سال بالاتر رفته است. وی افزود: تاخیر در ازدواج این جوانان یعنی از دست رفتن سالانه 440 هزار فرصت فرزند آوری که می تواند در آینده کشور را با بحران جمعیت مواجه کند.
  امام جمعه موقت شیراز گفت: خانواده ها ضمن اینکه باید به مساله ازدواج به شکل بسیار جدی بپردازند در عین حال این سنت حسنه را آسان برگزار کنند تا جوانان بتوانند به راحتی تشکیل خانواده دهند. 

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام شیخ محمد حسن مرادی در خطبه های نماز جمعه این هفته شیراز، با اشاره به یکم ذیحجه سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) که به عنوان روز ازدواج نامگذاری شده، افزود: همه جوانان باید ازدواج این دو بزرگوار و همچنین اصل ساده زیستی، مشورت، تقسیم کار، ایثار و تربیت فرزند از سوی آنها را ملاک زندگی مشترک خود قرار دهند.

وی، روند کاهش ازدواج و افزایش طلاق در جامعه را نگران کننده دانست و بیان کرد: از جمله دلایل بروز چنین معضلی می توان به مسائل و مشکلات اقتصادی، بی توجهی به اصل ساده زیستی، افزایش سطح توقعات و انتظارات جوانان و همچنین تاثیرات شبکه های مجازی اشاره کرد.

حجت الاسلام مرادی ادامه داد: امروز ما در کشور حدود 12 میلیون جوان دختر و پسر در آستانه ازدواج داریم و سن ازدواج در پسرها پنج سال و در دخترها هفت سال بالاتر رفته است.

وی افزود: تاخیر در ازدواج این جوانان یعنی از دست رفتن سالانه 440 هزار فرصت فرزند آوری که می تواند در آینده کشور را با بحران جمعیت مواجه کند.

امام جمعه موقت شیراز اضافه کرد: ازدواج به موقع جوانان باعث تحکیم و تکمیل ایمان جوانان می شود و جلو بسیاری از گناهان را می گیرد.

او گفت: انتظار است که دولت با پرداخت تسهیلات و مردم و خیران هم با کمک های خود، زمینه ازدواج جوانان را فراهم کنند.

وی، با اشاره به دیدار اخیر رئیس جمهوری و هیات دولت با رهبر معظم انقلاب، بیان داشت : در این دیدار رهبر معظم انقلاب هم دولت را مورد حمایت قرار دادند و هم هدایت کردند.

حجت الاسلام مرادی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب همچنین در این دیدار بر توجه دولت به مسائل اقتصادی و فرهنگی، مقابله با فساد، رانت و حقوق های نجومی و اهتمام ویژه به مطالبات مردم تاکید کردند.

امام جمعه موقت شیراز، با اشاره به نزدیک شدن به ایام آغاز سال تحصیلی جدید گفت: هستند خانواده هایی که توان تهیه امکانات اولیه برای راهی کردن فرزندانشان به مدرسه را ندارند و جشن عاطفه ها که همه ساله در آستانه آغاز مدارس برگزار می شود، فرصت مناسبی است که مردم متدین، نوعدوست و نیک اندیش ما از این خانواده ها و فرزندان آنها حمایت کنند.
وی، در بخش دیگری از خطبه ها از تلاش های مسئولان و دولتمردان برای افتتاح طرح های قابل توجهی که امسال در هفته دولت (دوم تا هشتم شهریور) به بهره برداری رسید، قدردانی کرد.


تاریخ انتشار: ۱۴:۰۱ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - 03 September 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 158]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن