تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 4 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797554352




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روایتی از هاشمی 2005 و رقص و پایکوبی در برخی ستادهای انتخاباتی آیت‌الله در سال 84 / پيام مهم عارف به دولت/ مثلث طلايي انتخابات ۹۶!


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: روایتی از هاشمی 2005 و رقص و پایکوبی در برخی ستادهای انتخاباتی آیت‌الله در سال 84 / پيام مهم عارف به دولت/ مثلث طلايي انتخابات ۹۶!
عباس عبدی در مصاحبه‌ای که با اعتماد انجام داده است معتقد است که رفع حصر مرتبط با حسن روحانی نمی‌شود و موضوعی است که خود اصلاح‌طلبان باید آن را حل و فصل کنند.زیرا رفع حصر در حیطه اختیارات و مسئولیت‌های حسن روحانی نیست.
به گزارش نامه نیوز، روزنامه های صبح شنبه سعی کرده اند تا بیشتر به حواشی انتخاباتی سال96 بپردازند و آن را مورد تحلیل قرار دهند. روزنامه کیهان در یادداشت امروز خود با تیتر فقط قبیله مردم آورده است:اما چرا این موضوع تا این حد مهم است که درباره آن از لفظ «خیانت به آرمانهای انقلاب»استفاده می‌شود!؟واضح است!چون این کار باعث می‌شود دیگر راننده اتوبوسی احساس تکلیف نکند و به طرف خانه مسئولی نپیچد تا حقیقت را به مردم نشان دهد! این یعنی چند مدیر باعث شده‌اند رابطه مردم با مسئولانشان آسیب ببیند. اما این همه ماجرا نیست!


ابتکار نیز در یادداشتی به بررسی حواشی انتخاباتی سال 96 پرداخته است و با تیتر اصولگرایان بر سر حمایت از احمدی‌نژاد در سال 96، قمار خواهند کرد؟ می‌نویسد: از طرف دیگر رقابت با روحانی برای آنان آسان و دلچسب هم نیست. چرا که حمایت تمام اصولگرایان از کاندیدای دیگر به قطبیزه شدن انتخابات می انجامد و اصلاح طلبان در این صورت تمام قد به حمایت از روحانی برخواهند خاست. اصولگرایان می دانند که درصورت قطبیزه شدن و ایجاد دوئل اصلاح طلبی-اصولگرایی، اقبال عمومی با اختلاف توزیع می شود و تقریبا هیچ شانسی نخواهند داشت.


روزنامه ایران در گزارشی با عنوان روحانی همچنان حقوقدان است و قالیباف همچنان سرهنگ! نوشت:اما در ماجرای اخبار واگذاری املاک به چندین مدیر ارشد شهرداری تهران و چند عضو شورای شهر و عده‌ای دیگر چه برخوردی می‌شود؟ همه چیز را وصل می‌کنند به اختلاف اصلاح‌طلب‌ها و اصولگراها. وصل می‌کنند به اقدامات مخالفان شهردار تهران برای تضعیف او. مدیرمسئول پایگاه اطلاع‌رسانی که نامه مسئول هیأت بازرسی سازمان بازرسی کل کشور را منتشر کرده بود، احضار می‌کنند و همان پایگاه اطلاع‌رسانی بسرعت فیلتر می‌شود.

روزنامه شرق در گزارشی به سخنان اخیر مصباحی مقدم اشاره کرده است و با تیتر روایتی از هاشمی 2005 و رقص و پایکوبی در برخی ستادهای انتخاباتی آیت‌الله در سال 84 می‌نویسد: مصباحی‌مقدم درباره این موضوع گفت: آقای مهدوی هم در دوره دوم از نوع رفتار آقای هاشمی و طرفداران ایشان رنجیده‌خاطر بود و همین موجب شد که به اکثریت نسبی در حمایت از ایشان نرسیم و البته از آقای احمدی‌نژاد هم حمایت نکردیم. سخنگوی جامعه روحانیت مبارز تأکید کرد: از این به بعد هم آقای هاشمی در جلسات ما شرکت نکردند و ما هم انگیزه قوی و لازم برای رفتن به دفتر مجمع تشخیص مصلحت نظام برای تشکیل جلسه در آنجا را پیدا نکردیم.

عباس عبدی در مصاحبه ای با اعتماد به مسئله حصر مهندس میرحسین موسوی و کروبی اشاره کره است و با تیتر حصر موضوعی میان اصلاح‌طلبان و حکومت است و خودشان باید حلش کنند نه روحانی نوشت: چند روز پيش در جمعي از دوستان همين مساله طرح شد، وقتي نظرم را دادم، گفتند كه روحاني شعار رفع حصر را داد. من هم گفتم چون شما خوش‌تان مي‌آمد اين شعار هم داده شد، بايد شما عقل مي‌داشتيد و باور نمي‌كرديد! من از روز اول هم آن را باور نكردم. اگر كسي بگويد به من راي بدهيد و قول مي‌دهم وزنه يك تني را يكضرب بزنم. شايد براي او ايراد باشد كه چنين ادعايي را كرده‌، ولي ما كه اين ادعا را مي‌پذيريم، از خودمان رفع مسووليت نكنيم. بايد مي‌دانستيم كه اين مساله در حوزه اختيارات و حتي قدرت او نيست.

اعتماد همچنین در مطلبی دیگر با تیتر پيام مهم عارف به دولت می‌نویسد: رييس شوراي سياستگذاري اصلاح‌طلبان تاكيد كرد: ما سپس نام ائتلاف را اميد گذاشتيم و فراكسيون اميد را ايجاد كرديم و شعار محوري خود را اميد، آرامش و رونق اقتصادي انتخاب كرديم. اين فراكسيون هم روند خوبي را چه در رابطه با طرح‌ها و لوايح و چه در رابطه با انتخاب نمايندگان در شوراهاي عالي داشت. در پيشبرد و در انتخاب نمايندگان در شوراي عالي ما دستاوردهاي خوبي داشتيم كه از نظر رقيب باوركردني نبود.

شرق در مطلبی تحت عنوان مچ‌گیری باند احمدی‌نژاد از روحانی / دولت از بگومگو با احمدی‌نژاد پرهیز کند / باند احمدی‌نژاد یک طبل توخالی بود نوشت:برای اینکه بخواهیم درباره ضعف‌های اقتصادی دولت فعلی صحبت و قضاوت کنیم، اول باید به ضعف‌های مدیریت در کشور توجه داشته باشیم؛ چون بدون توجه به آن نمی‌توانیم نظر درستی دهیم. البته بدیهی است هنگامی که مجموعه‌ای به نام قوه‌ مجریه، با هم هماهنگ نباشد، آن دولت نمی‌تواند به اهدافی که دارد، برسد یا با سرعت موردنیاز پیش برود؛ اما متأسفانه فراتر از این مسئله، ما در امور کلی مملکت‌داری و کشورداری نیز ضعف‌های زیادی داشته‌ایم که به آنها توجهی نکرده‌ایم و حالا هم نمی‌توانیم درباره کاستی‌ها تنها انگشت خود را به سمت دولت نشانه‌گیری کنیم.


روزنامه شرق همچنین در سرمقاله خود مطلبی با عنوان این هیولا با قالیباف چه خواهد كرد؟ / شهرداری تهران برای قالیباف و کرباسچی خوش‌یمن نبود می‌نویسد: نگاهی به گذشته قالیباف بیانگر این واقعیت است که او بیش از هر چیز دلبسته سیاست است و هرقدر تلاش می‌کند این تمایل را در پس پرده کارهای اجرائی پنهان کند، نمی‌تواند و شیفتگی او به سیاست تابِ مستوری ندارد.


آرمان در گزارشی با تیتر مثلث طلايي انتخابات ۹۶! می‎نویسد:براي درك بهتر موضوع بايد عملكرد جامعه روحانيت را مدنظر قرار داد كه دو ضلع مثلث طلايي عضو اين تشكل هستند كه شامل ناطق نوري و حسن روحاني مي‌شود و آیت‌ا... هاشمي هم از موسسان آن است. در هفته گذشته بارها موضوع دعوت از اين اضلاع كه مدت‌هاست در جلسات جامعه روحانيت شركت نمي‌كنند، مطرح شد و اخبار اين دعوت‌ها هم از سوي مصباحي مقدم سخنگوي جامعه روحانيت اعلام شده بود. اين در حالي است كه مصباحي مقدم چندي قبل حمايت جامعه روحانيت مبارز از روحاني را رد نكرده بود و افرادي مانند سید رضا اكرمي و سید مهدی طباطبايي هم در اين تشكل بارها از روحاني حمايت كرده بودند.

این روزنامه در گزارشی دیگر با پرداختن به هشدارهای پلیس امنیت در شیراز با تیتر ممنوعیت، از شلوار ریش‌ریش تا کراوات و پاپیون می‌نویسد:موسی حسینی درباره اجرای طرح برخورد بافروش پوشاک نامتعارف درشیراز اظهارکرد: در این طرح پوشاک نامتعارف مکشوفه جمع آوری، معدوم و با متصدیان نیز برابر قانون برخورد و ضمن پلمب واحد صنفی، پرونده متشکله به دادسرای عمومی و انقلاب شیراز ارسال می شود. معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس از قول این مقام انتظامی افزود: رعایت ظواهر و پوشش اسلامی از سوی متصدی، مباشر و فروشندگان در واحدهای صنفی الزامی و استفاده از زیورآلات، لباس نامتعارف و کراوات و پاپیون ممنوع است.







۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن