تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فضیلت خواندن نماز در اول وقت نسبت به تأ خیر انداختن آن، مثل فضیلت آخرت بر دنیاست....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821070580




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تروریست ها 80 نفر را در «صوران» ذبح کردند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: تروریست ها 80 نفر را در «صوران» ذبح کردند
عناصر تروریستی جیش الفتح با همکاری تروریستهای جندالاقصی طی 72 ساعت گذشته بیش از 80 کیلومتر مربع از مناطق شمالی استان «حماه» را اشغال کنند.
به گزارش نامه نیوز، تروریستها شب گذشته با ورود به شهرک «صوران» جنایت فجیعی را علیه اهلی انجام دادند و 80 نفر از آنان را سر بریدند.

 از صبح امروز تروریستها حملاتی را جهت اشغال ارتفاع «بزان» و شهرک «معردس» آغاز کردند و بخشهای شمالی و مرکزی این  شهرک را اشغال کردند، ولی در حال حاضر درگیریها بین دو طرف در جنوب شهرک ادامه دارد.

در ارتفاع بزام نیروهای سوری توانستند تا حدود زیادی حملات را دفع کنند، ولی درگیری همچنان در اطراف این ارتفاع راهبردی ادامه دارد.

در مناطق شمال شرقی و در نزدیکی شهر «محرده» تروریستها مرتب در حال حمله به مواضع نیروهای محلی و ارتش هستند که این نیروها بخوبی توانسته‌اند حملات را دفع کنند.

همزمان صدها تن از نیروهای ویژه ارتش وارد مناطق شمالی شهر حماه شده‌اند و خود را برای عملیات بازپس گیری مناطق آماده می کنند.

تروریستها طی سه روز گذشته بیش از 20 ایست و بازرسی و شهرک را اشغال کردند. در واقع همکاری برخی از اهالی مناطق با تروریستها، تعداد بالای تروریستها، در اختیار داشتن سلاح های پیشرفته و اولویت ارتش برای حفظ جان اهالی و خارج کردن آنها از مناطق درگیری از دلایل اصلی سقوط این مناطق می باشد

در همین راستا، منابع میدانی اعلام کردند که تعدادی از نیروهای سوری به شهرک «کوکب» اعزام شده‌اند تا شهرک صوران را بازپس بگیرند.




منبع: فارس


۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن