تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815140150




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایش «تاول سکوت» در کرج اجرا شد/اجرای سه نمایش در روز


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در نخستین روز از ششمین جشنواره استانی تئاتر البرز؛
نمایش «تاول سکوت» در کرج اجرا شد/اجرای سه نمایش در روز

تئاتر


شناسهٔ خبر: 3758526 - پنجشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۶
استانها > البرز

.jwplayer{ display: inline-block; } کرج - در نخستین روز از ششمین جشنواره استانی تئاتر البرز سه نمایش «ما هم مردمی بودیم»، «صدا فریاد می زند از سر درد» و «تاول سکوت» به روی صحنه رفتند. به گزارش خبرنگار مهر، امروز یازدهم شهریور ماهT ششمین جشنواره تئاتر استانی البرز با اجرای سه نمایش «تاول سکوت» به کارگردانی زینب قمری، «ما هم مردمی بودیم» به کارگردانی محمد رضا مرتضوی، «صدا فریاد می زند از سر درد» به کارگردانی محمد حسین شکرگزار در دو سانس اجرای عموم و داوری رفتند. کارگردان نمایش ما هم مردمی بودیم، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این نمایش استان خانواده ای است که فرزند بزرگ دخترشان سرطان دارد، چالش خانواده برای مقابله و مبارزه این مشکل به تصویر کشیده می شود. محمد رضا مرتضوی شیوه اجرایی این نمایش را تلفیقلی از فضای ذهنی و عینی سوررئالیسم و رئالیسم عنوان کرد و گفت: فضای شناور در به تصویر کشیدن این نمایش از تجربه کارهای قبلی می آید.

وی افزود: حامد نساج بخارائی، داریوش علیزاده، هانیه یحیایی فر، مهناز میرزایی، پروا آقاجانی و عسل نو میری در نمایش ما هم مردمی بودیم ایفای نقش می کنند. اما دومین نمایشی که در نخستین روز از ششمین جشنواره استانی تئاتر البرز اجرا شد، نمایش «صدا فریاد میزند از سر درد» به نویسندگی و کارگردانی محمد حسین شکر گزار در دو سانس اجرای عموم و داوری رفت. ملیحه دهقانی، امیر حسین حسینیان، مارال ایزد یار، محمد عارفی در این نمایش ایفای نقش می کنند، این نمایش داستان دو زوج مشترک در یک زمان و مکان به صورت موازی و به هم مرتبط  روایت می شود. شیوه اجرایی، میزانسن و  قاب ها ی نمایش صدا فریاد میزند از سر درد تلفیقی از فضای رئال و سوررئال است.

دستیار کارگردانی این نمایش به عهده ملیحه دهقانی، مدیریت صحنه به عهده فریبا میری، اجرای نور و موسیقی توسط میثم مشایخی طراحی پوستر و بروشور توسط سیامک توده فلاح و طراحی صحنه این نمایش بر عهده محمد حسین شکر گزار است.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن