تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مومن همانند دو کفه ترازوست. هرگاه به ایمانش افزوده گردد، به بلایش نیز افزوده می ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820745347




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارشکنی‌های عربستان در مورد حج ادامه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
کارشکنی‌های عربستان در مورد حج ادامه دارد
کارشکنی‌های عربستان در مورد حج ادامه دارد رئیس سازمان حج و زیارت گفت: کارشکنی‌های کشور عربستان در مورد حج و اعزام زائران ایرانی همچنان ادامه دارد و باید عربستان در رفتار خود تجدیدنظر کند.


به گزارش فرهنگ نیوز،سعید اوحدی  اظهار داشت: کارشکنی‌های کشور عربستان در مورد حج  و اعزام زائران ایرانی همچنان ادامه دارد و باید هر چه زودتر کشور عربستان در مورد موضع خود در رابطه با اعزام زائران ایرانی و حج تجدیدنظر کند.

وی با اشاره به اینکه کشور عربستان نتوانست امنیت زائران ایرانی و کشور عربستان را فراهم کند٬ افزود: عربستان اراده‌ای برای تضمین امنیت زائران کشورهای اسلامی ندارد و نیاز است در این زمینه تجدید نظر کند.

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه مذاکراتی با وزیر حج کشور عربستان انجام شد و در این مذاکرات مطالبات شهدای حادثه منا و مسائل حج به آن‌ها ابلاغ شد٬ گفت: متاسفانه تاکنون مسئولان کشور عربستان به وعده‌های خود درباره مطالبات شهدای منا و  مسئله حج بیان نکردند.

اوحدی تصریح کرد: ایران قراردادی که در آن امنیت و عزت زائران ایرانی لحاظ نشود به هیچ وجه نمی‌پذیرد چرا که امنیت و عزت زائران ایرانی برای کشور ایران یک موضوع اساسی است که نیاز است در این زمینه دولت عربستان اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

وی اظهار کرد: نباید کرامت و عزت زائران توسط کشور عربستان زیرسوال برده شود و هر چه زودتر باید مجرمان حادثه سقوط جرثقیل و حادثه منا توسط کشور عربستان محکوم شود تا روابط حج و زیارت دو کشور از سر گرفته شود.
 

منبع: تسنیم


95/6/11 - 07:28 - 2016-9-1 07:28:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن