تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):بنده به ايمان ناب نرسد، مگر آن كه شوخى و دروغ را ترك گويد و مجادله (بگومگو) را رها كن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804223585




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمایت مالی برخی شورایی‌ها از انتشار لیست املاک شهرداری


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، گفت: شبکه‌ها و سایت‌هایی که خبر لیست‌های نجومی را منتشر کرده‌اند توسط برخی اعضای شورای شهر شارژ مالی شدند.



به گزارش جام جم آنلاین از فارس، مرتضی طلایی درباره شائبه لیست املاک واگذار شده به مدیران و اعضای شورای شهر تهران، اظهار داشت: باید عکس‌العمل جدی‌تر و به هنگام‌تری را در برابر این چنین مسائلی که در جامعه مطرح می‌شود داشته باشیم.

وی افزود: دراین اخبار و مباحثی که این ایام در کشور مطرح شد، مانند فیش‌های نجومی و پروژه املاک نجومی که فرق نمی‌کند از کدام گروه و جناح باشد اولین آسیب آن به آحاد جامعه و انقلاب وارد می‌شود.

طلایی بیان داشت: ما معتقدیم که با حقوق‌های نجومی، فساد اداری و رانت‌خواری با قاطعیت باید برخورد شود و سوء استفاده کنندگان در مجامع قضایی محاکمه شوند، اما وقتی که این مسائل در فضای سیاسی قرار می‌گیرد و ابزاری می‌شود و در اختیار گروه‌های سیاسی که به دنبال مقابله با رقبا هستند، قرار می‌گیرد اساساً از مدار اخلاق، انصاف، شرع، قانون و عرف خارج می‌شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در خصوص املاک نجومی که مطرح شد، سازمان بازرسی مدت‌ها است در شهرداری و شورا مستقر شده است و وظیفه آن و پیگیری گزارشات است که البته گزارشاتی نیز از شورا و شهرداری دریافت و جمع‌بندی کرده‌اند.

وی ادامه داد: در موضوع اخیر نیز سازمان بازرسی سؤالاتی مطرح کرده که باید به آن پاسخ داده می‌شد ولی ناگهان می‌بینیم گزارشی که در سازمان بازرسی در دست بررسی و اقدام بوده است تبدیل به یک جریان خبری می‌شود که به اعتقاد بنده قوه قضائیه باید به این موضوع ورود پیدا کند و تمام افرادی که این گزارشات را خارج از مکانیزم قانونی منتشر کرده‌اند، به همان میزان و قاطعیت برخورد کند.

طلایی بیان داشت: بی‌سابقه بود که اسامی افرادی را بدون اینکه در دادگاهی محاکمه شده باشند مطرح کنیم و به آنها اتهام بزنیم و در رسانه‌ها نیز نام آنها را به عنوان متخلفین عنوان کنیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: این موضوع زمانی پیچیده‌تر می‌شود که سه روز قبل از انتشار این لیست‌ها فردی به یکی از اعضای شورای شهر تهران مراجعه می‌کند که می‌خواهد خبری درباره لیست املاک منتشر کند و هنگامی که آن عضو می‌گوید این خبر کذب است، ولی این خبر منتشر می‌شود.

وی افزود: در واقع این خبر در هفته‌ای منتشر شد که درروز سه‌شنبه انتخابات هیأت رئیسه شورا برگزار می‌شد. چه رابطه‌ای در این خصوص وجود دارد که در آستانه انتخابات این لیست منتشر می‌شود.

طلایی ادامه داد: در جلسه‌ روز یکشنبه به همکاران خود عرض کردم از شبکه‌ها و سایت‌هایی که این خبر را اعلام کردند تبری بجویید و سکوت در مقابل این شبکه‌ها نکنید.

وی افزود: شنیده‌ها حکایت از این است که این شبکه‌ها ساخته و پرداخته برخی از اعضاء است و بعضی از اعضاء از این شبکه‌ها حمایت مالی می‌کنند و این موضوع مقداری از ظن و گمان جدی‌تر و به عنوان فرضیه مطرح می‌شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران بیان داشت: افرادی هستند در مجموعه شورا که برای فشار آوردن به رقبا شبکه‌ها و سایت‌هایی ایجاد و از آنها نیز حمایت مالی می‌کنند. مأموریت این سایت‌ها نیز این است که با آبروی اعضاء بازی کنند و بی‌محابا خانواده خانم آزاده‌ای که جوانی را در جنگ و اسارت سپری کرده است و هم اکنون نیز در عرصه سلامت شهر خدمت می‌کند این چنین نسبت‌هایی را به او می‌گویند و این گناه بخشودنی نیست.

طلایی گفت: اعتقاد بنده این است که نقش قوه قضائیه در این خصوص بسیار محسوس است و باید به سرعت به این موضوع ورود پیدا کند.

وی ادامه داد: اگر کسی در این خصوص خلاف عمل کرده است برخورد شود و با منتشرکنندگان این خبر نیز به صورت جد برخورد شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: سازمان بازرسی نیز باید به این موضوع ورود پیدا کند و نسبت به شفاف‌سازی در این خصوص اقدام شود.




چهارشنبه 10 شهریور 1395 ساعت 12:43





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن