تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تلخى حق را تحمل كن، و مبادا كه فريب شيرينى باطل را بخورى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815028776




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجربیات خودمان را در اختیار سایر سرمایه گذاران قرار می‌دهیم


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: تجربیات خودمان را در اختیار سایر سرمایه گذاران قرار می‌دهیم
مدیرعامل شرکت حنانه سپهر سپاهان در نشست هم اندیشی فعالان بخش خصوصی و دولتی چرخه توزیع گوشت سفید استان اصفهان گفت: فعالان زیادی در حوزه قطعه‌بندی مرغ و گوشت سفید حضور داشتند که به دلیل مشکلات اقتصادی جامعه در سال‌های گذشته و مشکلات موجود در این صنعت از چرخه بازار حذف شدند.


مسعود احسان مهر عنوان کرد: در خانواده‌ای متولد شدم که نزدیک به نیم قرن در حوزه کشتار و فروش مرغ فعالیت کرده است. همین مسئله باعث شد پس از اتمام تحصیلاتم به دنبال پیاده‌سازی کاری جدید در این حوزه باشم. در این راستا چندسالی را بصورت کارگاه داخل شهری کار کردیم و پس از آن سیستم دامپزشکی به جایی رسید که این صنعت و حرفه را ارتقاء دهد و ما را به سمت نواحی صنعتی راهنمایی کردند. مدیرعامل شرکت حنانه سپهر سپاهان با بیان این مطلب تصریح کرد: در سال 1384 شرکت حنانه را با هزینه‌ای بالغ بر 800 میلیون تومان در زمینه بسته بندی، قطعه بندی و آلایش مرغ تاسیس کردیم. در اوایل کار وقتی به رستوران‌ها مراجعه می‌کردیم به دلیل اینکه کار جدیدی انجام می دادیم بعضاً با تمسخر و تعجب افراد روبرو می‌شدیم. احسان‌مهر با بیان این مطلب اظهارکرد: با توجه به تغییر سلیقه مردم به مرور زمان و گرایش به مصرف غذای بیرون آرام آرام به جایی رسیدیم که این حرکت جدید را به یک فرهنگ تبدیل کردیم و رستوران‌ها هم با این تغییر نگرش مجبور بودند متناسب با سلیقه مردم رفتار کنند. وی با اشاره به پیدایش کارگاه های زیرزمینی در این صنعت عنوان کرد: قطعاً وقتی ما وارد صنعت بسنه بندی و قطعه بندی شدیم به حمایت دولت احتیاج داشتیم و دستگاه دولتی باید از ما حمایت می‌کرد که به دلیل نبود بودجه این اتفاق نیفتاد. این فعال اقتصادی ادامه داد: وقتی در سال 88 رهبر معظم انقلاب شعار اصلاح الگوی مصرف را برای سال انتخاب کردند به این فکر افتادیم که با توجه به نامگذاری سال برپایه اصلاح الگوی مصرف یک طرح نویی را در این صنعت ایجاد کنیم و این سوال در ذهنمان ایجاد شد که واقعاً چرا مردم باید مرغ را با ضایعاتش بخرند؟ و چرا این ضایعات گرفته و وارد چرخه تبدیل ضایعات نشود. احسان‌مهر با بیان این مطلب یادآورشد: فروشگاهی را به عنوان سمپل راه اندازی کردیم و درهمان جا کار قطعه بندی مرغ را نیز انجام می‌دادیم، در بسیاری از مواقع مشتری مرغ کامل و مرغ قطعه و تکه شده را باهم مقایسه و سپس اقدام به خرید می‌کرد و این مسئله دقت نظر آنها را به ما نشان داد. وی تصریح کرد: کار به جایی رسید که باید وارد بازار مصرف‌کننده و چرخه خانوار می‌شدیم، اما وقتی وارد بازار شدیم به فروشگاه های بزرگ رسیدیم که به دلیل رانتی که در آنها ایجاد شده بود حاضر نبودند از محصولات بومی اصفهان استفاده کنند و این فروشگاه‌ها ضربه مهلکی به پیکره صنعت بسته بندی زدند. مدیرعامل شرکت حنانه سپهر سپاهان تاکید کرد: به هرحال کار جدیدی را در حوزه قطعه بندی و بسته بندی گوشت سفید انجام دادیم و حاضر هستیم تجربیات خودمان را در اختیار سایر سرمایه گذاران قرار دهیم. یعنی تجربیات ما بدون پرداخت هیچ گونه هزینه‌ای در اختیار سرمایه گذاران است. احسان مهر گفت: پس از این وارد عرصه صادرات شدیم و در این زمینه باید بصورت ویژه از سازمان دامپزشکی تشکر کنم که با حمایت‌های ویژه، نظارت دقیق و آزمایش‌های مداوم خود باعث شد یک بارهم محصولات ما مرجوع نشود و در این راستا محصول‌مان حتی بصورت فرآوری به کشورهای حاشیه خلیج فارس ارسال شد.


منبع : جوان آنلاين



تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن