تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):راست ترين سخن و رساترين پند و بهترين داستان، كتاب خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798313640




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کسانی که خود را شبیه رجایی می دانند هیچ شباهتی با شهید ندارند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام:
کسانی که خود را شبیه رجایی می دانند هیچ شباهتی با شهید ندارند

قزوین


شناسهٔ خبر: 3755950 - دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
استانها > قزوین

.jwplayer{ display: inline-block; } قزوین- مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کسانی که زمانی فرصت و دولت داشتند و مردم را سرافکنده کردند خود را شبیه رجایی وانمود می کنند در حالی که فرسنگها از رفتار شهید فاصله دارند. به گزارش خبرنگار مهر، درآخرین روز از هفته دولت همایش راه شهید رجایی دوشنبه شب با حضور حسینعلی امیری معاون پارلمانی ریاست جمهور، غلامعلی رجایی مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، فریدون همتی استاندار قزوین، معاونان استانداری، مدیران دستگاههای اجرایی، خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان در سالن تربیت معلم شهید رجایی
قزوین برگزار شد. غلامعلی رجایی دراین همایش گفت: شهید رجایی را هر چقدر بیشتر بشناسیم با ابعاد رفتاری و اخلاقی این شهید بزرگوار بیشتر پی می بریم و شخصیت ارزشمند وی را بیشتر درک می کنیم. وی اضافه کرد: شهید رجایی با خود کنار آمده بود و فروتن ومتواضع بود و هرگز تکبر و غرور ریاست جمهوری وی را فریب نداده بود.

مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: برای رجایی مسئولیت ریاست جمهوری هیچ قرب و منزلتی که بین وی با مردم فاصله بیندازد نداشت و به همین دلیل ساده زیست و ساده ماند و هرگز از رفتار خود عدول نکرد. رجایی یادآورشد: اگر درب خودرو را برایش باز می کردند رجایی از خودرو خارج نمی شد و می گفت باید خودم درب را باز کنم تا شان دیگران پایین نیاید وخود را کسی نمی دانست. نویسنده کتاب سیره شهید رجایی اضافه کرد: شهید رجایی مظلوم بود و مظلومانه نیز شهید شد و امروز متاسفانه کسانی خود را شبیه آن شهید وانمود می کنند که نه تنها هیچ شباهتی به شهید ندارند بلکه فاصله آنها با رجایی فراوان است. وی گفت: کجای شما به شهید رجایی شبیه است شما که در زمانی که فرصت داشتید و دولت در اختیارتان بود همه را سرافکنده کردید و امروز با عوامفریبی می گویید شبیه شهید رجایی هستید؟ رجایی بیان کرد: با جان و آبروی مردم بازی کردید و امروز می گویید شبیه رجایی هستید. وی گفت: کسانی که یک روز هم شکنجه رژیم را تحمل نکرده اند امروز به مبارزان ایراد می گیرند و برای آنها خط و نشان می کشند و اهل غیبت و تهمت و افترا هستند و هیچ سنخیتی با رفتار شهید رجایی ندارند.

مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: شهید رجایی وقتی رئیس جمهور شد ابتدا حقوق وزرای خود را کاهش داد و یک استثنا بود و امروز هم با گذشت ۳۵ سال از شهادت وی هنوز عده ای برای این که جایگاهی برای خود کسب کنند به نام و یاد شهید دست می آویزند. وی تصریح کرد: اگر کسی اطلاعات جزیی از زندگی شهید رجایی داشته و نوع مدیریت رجایی را درک کرده باشد براحتی سره را از ناسره و اصل را از بدل تشخیص می دهد. در این مراسم از کتاب سیره شهید رجایی رونمایی شد. این کتاب پس از سه سال تحقیق و پژوهش نگارش شده و مشتمل بر ۸۵۰ صفحه و ۱۲ فصل است.

نویسنده در این کتاب با ۱۰۴ نفر از همرزمان، دوستان، اقوام و آشنایان گفتگو شده و خاطرات افراد در مورد شهید رجایی جمع آوری شده است. خاطرات شهید رجایی، زندگی نامه، دوران وزارت، نمایندگی مجلس، نخست وزیر و ریاست جمهوری، دست نوشته ها، عکس ها و برگه های بازجویی ساواک در این کتاب گردآوری شده است.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن