تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819969663




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدمات کمیته امداد در رفع محرومیت قابل تقدیر است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: استان‌ها > لرستان - نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: کنون کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان خدمات ارزنده ای را برای کاهش فقر و رفع محرومیت به مردم ارایه کرده که قابل تقدیر است

اسما اسماعیل پور - خبرآنلاین لرستان: سید حمیدرضا کاظمی در اجتماع مدد جویان و خیران کمیته امدادشهرستان پلداختر افزود: کمیته امداد نهادمقدس و امید سازی است که به فرمان و ابتکار امام خمینی (ره) در راستای محرومیت زدایی و با هدف کمک به قشرآسیب پذیر و توانمندی جامعه تاسیس شد .
وی با بیان این که خدمت در کمیته امدادشرایط خاصی را با توجه به وضعیتی که جامعه هدف دارد را می طلبد افزود: خدمت به نیازمندان و محرومان توفیق و افتخار بزرگی است که نصیب کارکنان این نهاد حمایتی شده است .
وی جهت گیری کمیته امداد را در راستای اقتصاد مقاومتی مثبت ارزیابی کرد و گفت: بحث اشتغال زایی مدجویان کمیته امداد امام ، یکی از فعالیت هایی است که توسط این نهاد صورت می گیرد .
نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : کمیته امداد برای رفع نیاز محرومان و دستگیری از فقرا و ایتام به همکاری و همراهی همه جانبه خیرین نیکوکار، افراد متمول و متمکن نیاز دارد تا با مشارکت عمومی و همگانی شاهد کاهش مشکلات آنها باشیم . کاظمی ، خدمات کمیته امداد را الگویی برای تحقق شعار سال دانست و افزود : باید تلاش شود زمینه توانمندسازی کامل مددجویان فراهم شود و در راستای کاهش بیکاری به صورت اشتغال واقعی نمود آن را مشاهده کنیم زیرا اشتغال پایدار مددجویان این مجموعه حمایتی یکی از مصادیق تحقق اقتصاد مقاومتی است .
نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی ، رسیدن به خودکفایی را ماحصل اقتصاد مقاومتی دانست و گفت : برای خروج از فقر باید روند خودکفایی و خود اشتغالی را فراهم کرد و ایجاد اشتغال حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی است و بدون مشارکت مردم اقتصاد مقاومتی تحقق نمی یابد و تقویت پایه اقتصاد کشور با اقتصاد مقاومتی میسر خواهد شد .
رییس کمیته امداد پلدختر گفت: 260 طرح همزمان با هفته دولت در این شهرستان درزمینه های کشاورزی ، دامپروری ، خدمات و صنایع دستی به بهره برداری رسید .
نبی اله ناظری افزود: برای اجرای این طرح ها اعتباری بیش از 29 میلیارد ریال از محل اعتبارات امداد و قرض الحسنه بانکی با اولویت اقتصاد مقاومتی و با اشتغالزایی 260 نفر هزینه شده است .   ۴۸




دوشنبه 8 شهریور 1395 - 16:12:28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن