تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد هر كس قرآن را بياموزد و به ديگران آموزش دهد و به آنچه در قرآن است عمل كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814735676




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش سازمان ملل حمله به دانشگاه کابل


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری ایرنا: کمیته حمایت سازمان ملل در افغانستان حمله به یک دانشگاه آمریکایی در کابل را اقدامی قساوت بار و قابل پیگیری در مراجع قانونی بین المللی توصیف کرد و آن را به شدت محکوم کرد.
 

کمیته حمایت سازمان ملل در افغانستان روز پنجشنبه با صدور بیانیه ای حمله به دانشگاه آمریکایی کابل را به شدت محکوم کرد.
 

پرنیل کاردل قائم مقام نماینده دبیر کل سازمان ملل و جانشین موقت سرپرست کمیته این سازمان در کشور افغانستان در این بیانیه حمله به یک مرکز فرهنگی " درزمان برگزاری کلاس های شبانه" را سبعیتی توصیف کرده است که به گفته او مسببان آن باید در مقابل مراجع قانونی در مقام پاسخگویی قرار گیرند.

وی در مورد این اقدام تروریستی که ابتدا با انفجار یک بمب و سپس حمله افراد مسلح صورت گرفت و طی آن دست کم 11 نفر کشته و 50 نفر دیگر مجروح شدند ، نوشته است:جوانان افغانستان منبع غرور، و پیام آوران امید به آینده ای بهتر برای این کشور محسوب می شوند.
قائم مقام نماینده بان کی مون همچنین اظهار امیدواری کرده است که اینگونه خشونت ها مایه دلسردی جوانان افغان در فراگیری و کسب دانش های ضروری برای رفاه و سرفرازی کشورشان نشود.

کاردل در نهایت به نمایندگی از طرف این کمیته ضمن ابراز همدردی با خانواده قربانیان این حادثه برای مجروحین آن آرزوی بهبودی سریع کرده است.




۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن