تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزّوجلّ به موسى عليه‏السلام وحى كرد: اى موسى! به زيادى ثروت شاد مشو و در هيچ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820845385




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شعار دادن راه حل برطرف کردن مشکلات جامعه نیست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم:
شعار دادن راه حل برطرف کردن مشکلات جامعه نیست

معاون امور سازمان های مردم نهاد وزیر کشور با اشاره به اینکه تقویت مشارکت مردم در جامعه نیازمند رفتار درمانی در لایه های اجتماعی است گفت: شعار دادن راه حل برطرف کردن مشکلات جامعه نیست و باید مسئولان حرف های خود را برپایه عمل بزنند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک ، بهمن مشکینی صبح امروز در آئین افتتاحیه دومین دوره آموزشی سازمان های مردم نهاد استان مرکزی با اشاره به عدم وجود قانون مناسب برای سازمان های مردم نهاد در کشور اظهار داشت: اینکه برای این سازمان ها قانون مناسب و کارآمد وجود ندارد و همین امر سبب شده که آنها توان لازم برای انجام کارها و عملیاتی کردن آنها را نداشته باشند و کارها به عمل تبدیل نشده و نبود قانون یک نقص جدی است.
وی افزود: با تقویت مشارکت مردم در جامعه پایه های اصلی حکمرانی خوب و موفق فراهم شده و تحقق یافتن آن نیازمند رفتاردرمانی در لایه های اجتماعی است که مشارکت مردم در جامعه این موضوع را فراهم می کند.
مشاور عالی وزیر و معاون امور سازمان های مردم نهاد معاونت امور اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور بیان داشت: مسئولان باید برای مشارکت مردم در زمینه های مختلف و همچنین تقویت پیوست های اجتماعی طراحی روزآمد داشته و براساس نیاز جامعه و تغییرات موجود اقدام کنند.
مشکینی تصریح کرد: شکل گیری ساختار اداری کشور 90 سال زمان برده و قوانین و مقرراتی که در این ساختار به وجود آمده و طراحی شده براساس تصدی گری دولت تهیه شده و برای حضور و مشارکت همه مردم باید قوانین، متناسب با نیازها و شرایط روز تغییر یابد.
وی ادامه داد: برگزاری کارگاه توانمندسازی و آگاه کردن سمن ها در پیشرفت فعالیت ها و جایگاه مشارکت های مردمی موثر بوده و باید با داشتن مهارت، آگاهی کافی در رابطه با حضور در عرصه اجتماعی را به دست آورده تا بهتر بتوانیم در جامعه خدمت کنیم.
مشاور عالی وزیر کشور عنوان کرد: متاسفانه تعدادی از مسئولان بخش خصوصی و سمن ها را در کنار هم قرار می دهند اما ...
[ مشاهده متن کامل خبر شعار دادن راه حل برطرف کردن مشکلات جامعه نیست در خبرگزاری تسنیم ]

شعار دادن راه حل برطرف کردن مشکلات جامعه نیست






یکشنبه ، ۷شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن