تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820918126




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مردم تبریز: فرهنگ ورزش همگانی در جامعه نهادینه شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:
نماینده مردم تبریز: فرهنگ ورزش همگانی در جامعه نهادینه شود

تبریز - ایرنا - نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شواری اسلامی گفت: با فرهنگ سازی و ایجاد زیرساخت های مناسب باید مردم را به سمت ورزش همگانی سوق دهیم تا در آینده جامعه ی خوب و سالمی را داشته باشیم.
به گزارش ایرنا به نقل از گزارش روز یکشنبه دفتر ارتباطات این نماینده مجلس، زهرا ساعی در بازدید از دوره بین المللی مدیریت و رهبری در ورزش همگانی گفت:همه مردم برای دستیابی به سلامت جسمی و روحی نیاز هایی دارند که یکی از اصلی ترین آنها ورزش کردن است و مردم باید توجه بسیار زیادی به این امر مهم داشته باشند.
وی افزود: با فرهنگ سازی و ایجاد زیرساخت های مناسب باید مردم را به سمت ورزش همگانی سوق دهیم تا در آینده جامعه ی خوب و سالمی را داشته باشیم.
نماینده مردم تبریز،اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید داشت: بی توجهی به ورزش باعث ایجاد مشکلات بسیار زیادی برای مردم جامعه می شود، اما با برنامه ریزی های که شده است شاهد پیشرفت مشارکت مردم در ورزش همگانی بوده ایم که امیدواریم بقیه افراد هم با مشارکت در ورزش کردن باعث سلامتی جسم خود شوند.
وی در مورد دوره بین المللی مدیرت و رهبری در ورزش همگانی که در تبریز برگزار می شود، گفت: امیدواریم با برگزاری این دوره در تبریزشاهد افزایش سطح ورزش همگانی و با اطلاعات به روزی که کسب می شود شاهد افزایش مشارکت مردم استان و کشور در ورزش همگانی باشیم.
وی تشریح کرد: اوقات فراغت در بین جوانان از اهمیت بالای برخوردار است و بایدبه این مسئله با دقت و حساسیت بیشتری نگاه کنیم که ما می توانیم با ایجاد مراکز ورزشی مناسب برای همه اقشار جامعه جوانان را از خطر های که با آنها مواجه هستند دور کنیم.
ساعی گفت: امیدواریم تبریز میزبانی خوبی را از این دوره بین المللی داشته باشد و شاهد افزایش سطح علمی در بخش ورزش همگانی باشیم.
518
[ مشاهده متن کامل خبر نماینده مردم تبریز: فرهنگ ورزش همگانی در جامعه نهادینه شود در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]

نماینده مردم تبریز: فرهنگ ورزش همگانی در جامعه نهادینه شود






یکشنبه ، ۷شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن