تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820911387




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش۸۵ درصدی حقوق فرهنگیان/جذب نیروی آموزش وپرورش بومی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر نیوز:
افزایش۸۵ درصدی حقوق فرهنگیان/جذب نیروی آموزش وپرورش بومی می شود

سنندج – وزیر آموزش و پرورش با اشاره به نگاه دولت تدبیر و امید در راستای کمک به ارتقاء وضعیت فرهنگیان، گفت: میزان حقوق و دستمزد فرهنگیان طی سه سال اخیر با رشد ۸۵ درصدی مواجه بوده است.
به گزارش خبرنگار مهر ، علی اصغر فانی شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری استان کردستان اظهار داشت: دولت تدبیر و امید نسبت به آموزش و پرورش نگاه ویژه ای داشته است و در همین راستا نیز اقدامات و برنامه های بسیار خوبی برای کمک به فرهنگیان اجرایی و عملیاتی شده است.
وی ادامه داد: در حوزه حقوق و مزایا و با اجرایی کردن طرح ها و برنامه های مختلف دستمزد و حقوق فرهنگیان طی سه سال اخیر با افزایش ۸۵ درصدی مواجه بوده است.
وی عنوان کرد: همچنین در حوزه اعتبارات آموزش و پرورش نیز خوشبختانه با نگاه ویژه دولت میزان بودجه نسبت به کل بودجه کشور با رشد ۲.۷ درصدی مواجه شده است که انتظار می رود با توجه به اجرایی کردن این برنامه ها زمینه برای حمایت هر چه بهتر از قشر فرهنگی فراهم شود.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به مشکلات تاریخی فرهنگیان، افزود: مشکلات فرهنگیان از سال ۱۳۳۵ آغاز شده است و متاسفانه علیرغم تمامی تلاش های صورت گرفته همچنان بخشی از این مشکلات ادامه دارد و هر چند که دولت تدبیر و امید تلاش های خوبی در این بخش صورت داده است ولی میزان مطالبات و مشکلات در اندازه توان دولت نیز نیست.
وی به وضعیت بازنشستگان آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: زمانی که فردی بازنشسته می شود پرونده وی نیز از آموزش و پرورش خارج می شود و در همین راستا ما برای رفع مشکلات این قشر رایزنی های و پیگیری های مختلفی را با وزیر تعاون آغاز کرده و انتظار داریم که بتوانیم در کوتاهترین زمان ممکن این مشکلات را رفع کنیم.
وی راهبرد اصلی آموزش و پرورش را ارتقاء کیفیت عنوان کرد و یادآور شد: در این بخش تلاش شده از تمامی ظرفیت ها و استعدادهای در اختیار به بهترین شکل ممکن بهره برداری شود.
فانی ...
[ مشاهده متن کامل خبر افزایش۸۵ درصدی حقوق فرهنگیان/جذب نیروی آموزش وپرورش بومی می شود در خبرگزاری مهر ]

افزایش۸۵ درصدی حقوق فرهنگیان/جذب نیروی آموزش وپرورش بومی می شود






یکشنبه ، ۷شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر نیوز]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن