تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821112916




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یکی از راه های بهینه مناطق روستایی افزایش فعالیت های فرهنگی است


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تابناک: فرماندار خمین با اشاره به همایش منطقه ای فرهنگ و هنر روستا و عشایر تاکید کرد که یکی از راه های بهینه مناطق روستایی افزایش فعالیت های فرهنگی است.
به گزارش تابناک مرکزی ، سیدمهدی ساداتی فرماندار خمین در جلسه مشورتی پنجمین همایش منطقه ای فرهنگ و هنر روستا و عشایر که در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اراک برگزار شد با اشاره به به شرکت کنندگان در این همایش اظهار داشت: جمع منتخبی از روستاهای ٩ استان کشور در این همایش حاضر هستند و هر یک از شرکت کنندگان سفیران فرهنگی برای اشاعه فرهنگ زیبای اسلامی و تبیین آرمان های زیبای فرهنگ و هنر روستاهایشان محسوب می شوند .
وی افزود: یکی از راه های مهم توسعه بهینه مناطق روستایی توسعه عبادت و افزایش فعالیت های فرهنگی مبتنی بر ارزش های اسلامی است و این همایش سهم بسزایی در تببین این ارزش دارد .
ساداتی با اشاره به وظیفه سدولان در حوزه های فرهنگی روستاها گفت: باید در حوزه فرهنگ و هنر ظرفیت و پتانسیل هر روستا شناسایی و مسئولان متناسب با داشته های آن برنامه ای را تدوین کنند .
انتهای پیام/ش
[ مشاهده متن کامل خبر یکی از راه های بهینه مناطق روستایی افزایش فعالیت های فرهنگی است در تابناک ]


یکشنبه ، ۷شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن