تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814748690




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکنولوژی تولید مشکل چینی مقصود است/وضعیت بحرانی ۴۰۰ کارگر کاشی طوس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم:
تکنولوژی تولید مشکل چینی مقصود است/وضعیت بحرانی ۴۰۰ کارگر کاشی طوس

نایب رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: هماهنگ نبودن تکنولوژی های تولیدی چینی مقصود با فناوری های روز دنیا مشکل اصلی این واحد است.
محسن خنداندل در گفت وگو با خبرنگار تسنیم درمشهد مقدس اظهار داشت: باید در نظر گرفت که مد روز و همخوانی تقاضای مشتری با تولید یکی از عوامل بسیار مهم در فروش و بازگشت سرمایه واحد بوده و در این حوزه چینی مقصود عملکرد مناسبی نداشته کما اینکه مشاهده می شود که برخی از واحدهای دیگر چینی مظروف مشغول به کار هستند و مشکلی در حوزه فروش ندارند.
وی با اظهار تأسف از به وجود آمدن مشکلات متعدد برای واحدهای تولیدی بزرگ در خراسان رضوی، بیان کرد: تعداد زیادی از واحدها معوقات طولانی مدت به کارگران خود دارند که آساک دوچرخ و کاشی طوس از جمله آنها بوده و نیروی انسانی آنها دست به تجمعات اعتراضی زده اند.
نایب رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: تلفیقی از عوامل بسیار مهم مانند به روز رسانی نشدن تکنولوژی های تولید، تأمین نشدن سرمایه در گردش، نبود بازار خرید، سرمایه گذاری در حوزه اشباع شده و نوع مدیریت سبب شده که این 2 واحد با مشکلات زیادی روبه رو شده و تعطیل شوند.
خنداندل ابراز کرد: هم اکنون 400 کارگر واحد کاشی طوس بلاتکلیف مانده و راه به جایی ندارند زیرا کارفرما توان پرداخت مطالبات آنها را ندارد البته پیش از این پیشنهادی به مدیر این واحد برای بازنشستگی پیش از موعد نیروهایش داده شده بود که به آن عمل نکرده و وضعیت هم اکنون به حالت بحران رسیده است.
وی با تأکید بر اینکه حمایت واقعی از بخش تولید در حمایت از کالای ایرانی خلاصه می شود، خاطرنشان کرد: در این حوزه نیز تنها تبلیغات محیطی انجام شده اما برای ورود کالای قاچاق و واردات بی رویه هنوز راه حل عملی در نظر گرفته نشده است.
نایب رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی تصریح ...
[ مشاهده متن کامل خبر تکنولوژی تولید مشکل چینی مقصود است/وضعیت بحرانی ۴۰۰ کارگر کاشی طوس در خبرگزاری تسنیم ]

تکنولوژی تولید مشکل چینی مقصود است/وضعیت بحرانی ۴۰۰ کارگر کاشی طوس






یکشنبه ، ۷شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن