تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813279776




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگیری سارقان زورگیر مست پس از تعقیب و گریز با پلیس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم:
دستگیری سارقان زورگیر مست پس از تعقیب و گریز با پلیس

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» ؛ اواخر شب چهارم شهریور سال جاری مأموران کلانتری 103 گاندی هنگام گشت زنی در محدود استحفاظی خود به یک دستگاه موتورسیکلت که با دو سرنشین و پلاک مخدوش در حال حرکت بود، دستور ایست دادند اما راننده موتورسیکلت به ایست مأموران توجهی نکرد و گریخت.
تعقیب و گریز مأموران با موتورسیکلت فراری ادامه داشت و در نهایت آنها پس از طی مسافتی موفق به متوقف کردن موتورسیکلت و دستگیری راننده و ترک نشین آن شدند همچنین مأموران در بررسی لوازم همراه آنها، یک عدد تلفن همراه را از داخل جوراب ترک نشین موتورسیکلت کشف و ضبط کردند.
پس از دستگیری راننده و ترک نشین موتورسیکلت، مأموران متوجه شدند دقایقی قبل سرقت یک تلفن همراه حوالی محل دستگیری این دو نفر به سامانه پلیس اطلاع داده شده است؛ شاکی سرقت در اظهاراتش به مأموران گفته بود به همراه خانواده ام به پارک آب و آتش رفته بودیم و نزدیک وروی پارک بودیم که ناگهان یک موتورسیکلت با دو سرنشین به من نزدیک شد و یکی از آنها با تهدید تلفن همراهم را به سرقت برد.
با مواجه شدن دو پسر بازداشت شده با شاکی سرقت، مشخص شد آنها همان سارق تلفن همراه مرد جوان هستند اما پس از بررسی بیشتر معلوم شد که تلفن کشف شده از سارقان، تلفن همراه مسروقه مرد جوان نیست و تلفن همراه شاکی این سرقت به علت بزرگ بودن اندازه گوشی، هنگام فرار از دست سارقان رها شده است.
همچنین پس از انجام آزمایش از سارقان جوان مشخص شد آنها هنگام وقوع سرقت مست بوده اند و الکل موجود در خون آنها نیز بالا گزارش شد.
پیش از ظهر امروز سارقان جوان به دادسرای ناحیه 34 تهران منتقل شدند، یکی از این سارقان در اظهاراتش با ...
[ مشاهده متن کامل خبر دستگیری سارقان زورگیر مست پس از تعقیب و گریز با پلیس در خبرگزاری تسنیم ]

دستگیری سارقان زورگیر مست پس از تعقیب و گریز با پلیس






شنبه ، ۶شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن