تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819528455




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرگ تلخ دو معلم درکارون


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: روزنامه ایران: دو معلم نیکوکار تنها چند ساعت پس ازمراسم تجلیل ازآنها در رود کارون غرق شدند.

 مجید موحدیان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان باوی در خوزستان دراین باره به ایرنا گفت:  دو معلم به نام‌های رحمان علیمی و جلیل محمودی غروب یکشنبه در رودخانه کارون در شوشتر غرق شدند.

وی گفت: یکی از معلمان در رودخانه در حال غرق شدن بود که همکار فداکارش برای نجات وی به رودخانه پرید اما متأسفانه هر دونفرشان غرق شدند. سه معلم عصر یکشنبه به همراه خانواده‌هایشان به شوشتر رفته بودند که دو معلم غرق شدند و خبر غرق شدن نفر سوم صحت ندارد. البته با تلاش آتش‌نشان‌ها ونیروهای امدادی جسد رحمان علیمی پیدا شده و تلاش برای کشف جسد جلیل محمودی نیزادامه دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان باوی در ادامه بیان کرد: ظهر یکشنبه از این دو معلم به عنوان معلمان نیکوکار آموزشی که به صورت رایگان به داوطلبان کنکور آموزش می‌دادند تجلیل شد.اما متأسفانه عصر همان روز هردونفرغرق شدند.

این درحالی است که به گفته مدیر جمعیت هلال احمر خوزستان، این استان در دو سال گذشته رتبه نخست آمار غرق شدگان را در کشور به خود اختصاص داده است. به گفته وی در سه ماه نخست امسال 65 نفر در این استان غرق شده‌اند.




۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن