تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821006671




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صعود تیم انصار قم به دور دوم با کسب ۳ پیروزی متوالی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در لیگ دسته اول فوتسال نوجوانان کشور رقم خورد؛
صعود تیم انصار قم به دور دوم با کسب ۳ پیروزی متوالی


شناسهٔ خبر: 3752772 - شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱
استانها > قم

.jwplayer{ display: inline-block; } قم - دبیر کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم از صعود تیم انصار قم به دور دوم لیگ دسته اول فوتسال نوجوانان کشور با ۳پیروزی متوالی خبر داد. رضا بمانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تیم فوتسال انصار قم در سومین و آخرین دیدار خود در دور گروهی لیگ دسته اول فوتسال نوجوانان کشور شکست سنگینی به حریف اصفهانی خود تحمیل کرد و به لطف این برد با حداکثر امتیاز به عنوان تیم اول راهی دور بعد شد.

وی افزود: در آخرین و سومین بازی مرحله گروهی لیگ یک نوجوانان کشور  تیم فوتسال انصار قم عصر جمعه در بروجرد موفق شد با پیروزی ۶ بر صفر برابر بایاب اصفهان با ۹ امتیاز ضمن حذف اصفهان، به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود کند.

دبیر کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم گفت: انصار که پیش از این با ۲ برد متوالی صعود خود را به دور بعد مسجل کرده بود در این مسابقه کار سختی برای پیروزی نداشت و باز هم یک پیروزی پرگل دیگر به دست آورد و ستاره این بازی محمد جعفر گل کاپیتان انصار بود که در نیمه نخست ۳ بار دروازه حریف را گشود.

بمانی بیان داشت: بازی خشن تیم بایاب اصفهان در نیمه دوم بر بازی دو تیم اثر محسوسی گذاشت به طوری که در ابتدای نیمه دوم علی غلام زاده بازیکن تیم انصار قم با ضربه لگد دروازه بان تیم اصفهانی دچار مصدومیت شدید از ناحیه پهلو شد که با تشخیص پزشک مسابقات با آمبولانس به بیمارستان چمران بروجرد منتقل شد.

وی عنوان کرد: در ادامه باز هم انصار توسط سجاد آتشی به گل چهارم رسید اما موج خشونت به جایی رسید که کاپیتان انصار نیز در درگیری بدنی دچار مصدومیت و خونریزی از ناحیه لثه شد و سپس عارف قنبرزاده و سجاد آتشی گل‌های پنجم و ششم انصار را وارد دروازه حریف کردند.

دبیر کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم تصریح کرد: در آخرین دقیقه  مسابقه، اصفهانی‌ها صاحب ضربه پنالتی نقطه دوم شدند که این پنالتی هم توسط محمدرضا پیرایش دروازه بان دوم انصار دفع شد بدین ترتیب انصار ۶ بر صفر بازی را برد و با ۳ برد متوالی به دور بعد رفت در شرایطی که انصار در مسابقات پیشین خود برابر ستارگان فارس و پرسپولیس همدان پیروز شده بود.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن