تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819000335




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش تعداد خوابگاه‌های دانشجویی پزشکی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاونت فرهنگی و دانشجویی اعلام کرد؛ افزایش تعداد خوابگاه‌های دانشجویی پزشکی اهم فعالیت های معاونت فرهنگی ، دانشجویی در سه سال گذشته اعلام شد.
۱۳۹۵ شنبه ۶ شهريور ساعت 11:52

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، برگزاری جشنواره " قرآن و عترت" با هدف توسعه، تعمیق و ترویج فرهنگ قرآنی برای 60 هزار نفر از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه های علوم پزشکی کشور از سال 1392 تاكنون یکی از مهمترین اقدامات معاونت فرهنگی دانشجویی بوده است. همچنین "جشنواره فرهنگی" در طی دولت یازدهم با مشارکت 25 هزار نفر از دانشجویان علوم پزشکی کشور در پنج بخش ادبی، هنری با فناوری اطلاعات، كتابخوانی و پژوهشی و 43 رشته فرهنگی و هنری با ارائه حدود 84 هزار اثر فرهنگی برگزار شده است. فعالیت 244 انجمن علمی دانشجویی، 481 کانون فرهنگی و 117 تشکل دانشجویی در دانشگاه های علوم پزشکی كشور از دیگر اقدامات معاونت فرهنگی و دانشجویی است که با هدف مشارکت دانشجویان در نظام تصمیم سازی، برنامه ریزی و اجرای امور صنفی، رفاهی "شوراهای صنفی دانشجویی" با فعالیت بیش از 2000 هزار نفر دانشجو تشکیل شده است. از دیگر اقدامات این معاونت می توان به تاسیس "خانه نشریات دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی کشور" با حضور 592 نشریه اشاره کرد. برگزاری بیش از 150 «اردوی جهادی» و بیش از 180 کاروان «اردوهای راهیان نور» در دانشگاه های علوم پزشکی و ارائه خدمات بهداشتی، درمانی، آموزشی و فرهنگی بیش از 1000 نفر از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه های علوم پزشکی در مناطق محروم و حاشیه شهرها نیز از دیگر اقدامات این معاونت می باشد.
افزایش تعداد خوابگاه های دانشجویی در دولت یازدهم از 405 خوابگاه به 446 خوابگاه و ارائه خدمات مشاوره ای به بیش از 70 هزار نفر از دانشجویان علوم پزشکی کشور یکی دیگر از اقدامات مهم معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت است.
همچنین اولین المپیاد ورزش همگانی دانشجویان علوم پزشكی كشور با هدف تحرك بدنی و ترویج ورزش همگانی که در سال 1394 در 7 رشته و با مشاركت 7 هزار نفر دانشجو برگزار شد. براساس این گزارش المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان علوم پزشكی كشور در دوازده رشته ورزشی از سال 1392 تاكنون با مشاركت بیش از 40 هزار نفر از دانشگاهیان علوم پزشكی كشور برگزار می شود. در راستای تأمین سلامت روان دانشجویان علوم پزشكی نیز دوره های آموزشی مهارتهای زندگی و خدمات سطح یك پیشگیری به میزان 158 هزار نفر ساعت از سال 1392 تاكنون برگزار شده است. گفتنی است از سال 1392 تاكنون 41 خوابگاه دانشجویی ملكی، وقفی و مشاركتی با مشاركت دانشگاههای علوم پزشكی كشور احداث، افتتاح و بهره برداری شده و تعداد این خوابگاه ها به 446 مورد در سال 1395 افزایش یافته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن