تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820522994




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنگنه نحوه پرداخت بدهی بابک زنجانی به صنعت نفت را تشریح کرد


واضح آرشیو وب فارسی:صابرنیوز: وزیر نفت با اشاره به پرداخت ۲ هزار میلیارد تومان از بدهی بابک زنجانی گفت: این رقم فقط یک چهارم از بدهی بابک زنجانی است که آن هم پول نقد نیست بلکه اموال است که پس از مزایده در اختیار ما قرار می گیرد.
به گزارش مشرق، بیژن نامدار زنگنه صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بر اساس برنامه ریزی انجام شده خوراک مناسبی برای واحدهای پتروشیمی در حال تامین شدن است، گفت: امیدواریم واحدهای پتروشیمی امسال و یا اوایل سال آینده به مدار تولید برسند که در نتیجه این امر ارزش افزوده بیشتری برای کشور ایجاد خواهد شد.
وزیر نفت با اشاره به پروژه های پالایشی در سیراف گفت: این پروژه ها هم اکنون از پیشرفت 10 درصدی عبور کرده اند و برخی از آنها لایسنس های خود را دریاف کرده و طراحی پایه آن انجام شده است.
وی با اشاره به مذاکراتی که از دیروز مسئولین فازهای گازی پارس جنوبی با وی داشته اند ، خاطرنشان کرد: 10ها میلیارد دلار برای صنایع پایین دستی سرمایه گذاری شده که خوراک مورد نیاز این واحدها نیز قرار است تامین شود.
اولین تولید از لایه نفتی پارس جنوبی تا پایان امسال
وی با اشاره به لایه نفتی پارس جنوبی گفت: امیدوارم امسال قبل از پایان سال اولین تولید از لایه نفتی پارس جنوبی صورت پذیرد که یکی از اولویت های صنعت نفت در قراردادهای نفتی همین لایه نفتی است.
زنگنه با اشاره به اینکه سال گذشته 40 هزار میلیارد تومان از قبیل یارانه و مالیات بر ارزش افزوده به خزانه واریز کردیم، اظهار داشت: یکی از مواردی که صنعت نفت با آن دست به گریبان است همین پرداخت یارانه های نقدی است.
اصلاحات قراردادهای جدید این هفته در دولت اعمال می شود
وی با اشاره به آخرین وضعیت قراردادهای صنعت نفت گفت: پس از مذاکراتی که در مجلس انجام شد، قرار شد اصلاحات قراردادهای صنعت نفت انجام شود که این اصلاحات هفته آینده در دولت اعمال خواهد شد و پس از آن این قراردادها برای بررسی به ...
[ مشاهده متن کامل خبر زنگنه نحوه پرداخت بدهی بابک زنجانی به صنعت نفت را تشریح کرد در پایگاه خبری تحلیلی صابر ]


شنبه ، ۶شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: صابرنیوز]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن