تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ساعتى عدالت بهتر از هفتاد سال عبادت است كه شب‏هايش به نماز و روزهايش به روزه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799487161




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتماد مردم به دولت برای نظام سرمایه است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: اعتماد مردم به دولت برای نظام سرمایه است
وزیر اطلاعات با بیان اینکه اعتماد مردم به دولت برای نظام سرمایه است، گفت: ورود سرمایه‌گذار با کنار گذاشتن اختلافات میسر می‌شود و به همین جهت، باید اختلافات برای توسعه کشور کنار گذاشته شود.
به گزارش نامه‌نیوز، حجت‌الاسلام‌ سید محمود علوی جمعه‌ شب به عنوان نماینده هیأت دولت در مراسم بزرگداشت هفته دولت در جمع مردم دماوند در مسجد جامع این شهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و دیگر شهدای دولت اظهار کرد: این هفته فرصتی است که همه خدمت‌گزاران در مجموعه دولت جمهوری اسلامی ایران، پیوند خود را با مردم مستحکم و پیمان خود را با شهدا تجدید کنند.

وی با بیان اینکه ثمره تلاش‌های مردانی از جنس شهیدان رجایی و باهنر را امروز در بهره‌برداری از پروژه‌هایی در شهر دماوند دیدیم، افزود: امیدواریم پروژه‌های دیگر یکی پس از دیگری به بهره‌برداری برسد و شاهد دلشاد شدن مردم متدین شهر دماوند باشیم.

وزیر اطلاعات با ابلاغ سلام رئیس‌جمهوری و وزرا به مردم شهر دماوند گفت: امیدواریم دولت با دعای خیر مردم بتواند همواره گام‌های مؤثری را در جهت پیشرفت امور کشور بردارد.

علوی ادامه داد: یکی از برنامه‌های هفته دولت، بعد از تجدید میثاق با امام راحل و شهدا، دیدار با مقام معظم رهبری و استفاده از رهنمودهای ایشان بود؛ معظم‌له به طور کامل در جریان مسائل کشور هستند و ما در وزارت اطلاعات، موارد را جمع‌آوری می‌کنیم و به استحضار ایشان می‌رسانیم.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری با مسائل کشور آشنا هستند، اما وقتی نزدیک هفته دولت می‌شویم، گزارشی از ریاست جمهوری در مورد کارهایی که انجام شده و به نتیجه رسیده تقدیم ایشان می‌شود.

وزیر اطلاعات بیان کرد: گام‌های خوبی در کشور برداشته شده است؛ متأسفانه در سال‌های قبل از دولت، کشور دچار وقفه شده بود که دولت اقدامات خوبی برای توسعه آن انجام داد.

وی افزود: در دیدار با مقام معظم رهبری بعد از ارائه گزارش ریاست جمهوری، چهار وزیر به علاوه معاون اول رئیس‌جمهور در خصوص اقدامات اقتصاد مقاومتی که امسال معظم‌له به این عنوان نامگذاری کردند، سخنرانی داشتند و گزارش‌های خود را ارائه دادند.

وزیر اطلاعات گفت: مقام معظم رهبری پس از ارائه گزارش دولت‌مردان، به همه خسته نباشید گفتند و فرمودند که کارهای خوبی صورت گرفته و گام‌های بلندی برداشته شده و گزارش وزرا خوش‌حال‌کننده است؛ همچنین ایشان تأکید داشتند که در عملکرد دولت باید برای مردم گفته شود تا امید بیشتری پیدا کنند.

علوی با بیان اینکه اعتماد مردم به دولت و آینده برای نظام سرمایه است، تصریح کرد: تمام دولت‌ها قدم خیر برداشتند، اما شرایط‌ متفاوت بوده است؛ دولت یازدهم تصمیم گرفت که در درجه نخست جلوی گرانی روزافزون را بگیرد؛ دولت در این سه سال قیمت عمده اجناس موردنیاز مردم را اگر نتوانست کاهش دهد ولی تلاش کرد تا افزایش پیدا نکند.

وی اضافه کرد: تمام سعی دولت بر این بوده تا جایی که ممکن است، تورم را کاهش دهد تا فشار زیادی به مردم وارد نشود.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه مردم باید وجود امنیت را احساس کنند، بیان کرد: وقتی مردم امنیت را احساس کنند، جامعه به آرامش می‌رسد.

علوی گفت: امنیت امروز کشور بی‌بدیل است و باید در مسائل اقتصادی کشور نیز خود مردم پای کار بیایند؛ چرا که اگر احساس امنیت در کشور وجود نداشته باشد، هیچ سرمایه‌گذاری در کشور سرمایه‌گذاری نمی‌کند.


منبع: فارس

مطالب مرتبط
وزیر اطلاعات:۱۵۰۰ جوان ایرانی ‌را که قصد پیوستن به داعش داشتند را شناسایی کردیم
انهدام یک‌ تیم‌‌ تروریستی در حرم کریمه اهل‌بیت(س) /اعضای تیم تروریستی ابوعایشه ‌به درک واصل شدند
وزارت اطلاعات هر هفته یک تیم تروریستی‌ را دستگیر می‌کند/ اعضای تیم تروریستی ابوعایشه ‌به درک واصل شدند/انهدام یک‌ تیم‌‌ تروریست در حرم کریمه اهل بیت (ع)



۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن