تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى كه دل در درون سينه بى قرار است و به دنبال حق مى‏گردد و چون به آن رسيد، آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802495463




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در سال گذشته صورت گرفت کسب 5 عنوان قهرمانی توسط ورزشکاران جانباز و معلول زنجانی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در سال گذشته صورت گرفتکسب 5 عنوان قهرمانی توسط ورزشکاران جانباز و معلول زنجانی
خبرگزاری فارس: کسب 5 عنوان قهرمانی توسط ورزشکاران جانباز و معلول زنجانی
رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان زنجان گفت: ورزشکاران جانباز و معلول استان زنجان در سال گذشته موفق به کسب پنج عنوان قهرمانی در سطح کشور شده‌اند.

مهدی مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: در حال حاضر 500 ورزشکار جانباز و معلول در رشته‌های مختلف هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان زنجان فعالیت دارند.
وی با بیان اینکه در سال گذشته، 190 نفر بیمه شده در رشته‌های ورزش‌های جانبازان و معلولین استان زنجان وجود داشته است، اضافه کرد: در استان زنجان 17 رشته ورزشی در بخش جانبازان و معلولین فعالیت دارد که از این نگران 10 رشته متعلق به آقایان و هفت رشته متعلق به بانوان ورزشکار معلول و جانباز زنجانی است.
رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان زنجان تصریح کرد: ورزش‌های جانبازان و معلولین استان زنجان در سال گذشته موفق به کسب پنج عنوان قهرمانی در سطح کشور شده است.
مرادی ادامه داد: رویکرد هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان زنجان در چهار بخش فنی، آموزشی، فرهنگی و همگانی دنبال می‌شود.
وی با اشاره اعزام‌های برون مرزی و داخلی متعددی که انجام شده است، گفت: از استان زنجان و در هر دو بخش آقایان و بانوان، ورزشکاران فراوانی به اردوهای تیم ملی دعوت شده‌اند.
رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان زنجان ابراز کرد: در اعزام‌های برون مرزی تیم بسکتبال با ویلچر زنجان توانست مقام دوم مسابقات جهانی ترکیه را کسب کند و همچنین در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه نیز با کسب همین مقام سهمیه پارالمپیک را برای کشورمان کسب کرد.
مرادی در همین رابطه ادامه داد: در رشته دو و میدانی نیز ورزشکاران زنجانی با درخشش در مسابقات آسیا و اقیانوسیه سه مدال طلا و دو برنز کسب کردند.
وی بیان کرد: دو و میدانی کاران زنجانی همچنین در مسابقات "فضا" در کشور امارات یک مدال طلا و یک برنز و یک مقام پنجمی را برای کشور عزیزمان ایران کسب کردند.
رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر در ترکیب تیم ملی والیبال نشسته بانوان نیز یک ورزشکار زنجانی حضور دارد، افزود: ورزشکاران جانباز و معلول زنجانی در مسابقات متعدد داخلی چون قهرمانی کشور و لیگ و همچنین جشنواره ورزشی رضوی در سال گذشته حضور پیدا کردند.
مرادی اظهار کرد: استان زنجان در سال گذشته و در هر دو بخش بانوان و مردان مقام نخست مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور را کسب کرد و همچنین میزبانی و برگزاری پنج مرحله از اردوهای ملی انواع رشته‌های ورزشی جانبازان و معلولین چون بسکتبال با ویلچر و ... را داشته است.
وی با اشاره به برگزاری کلاس آموزش مربیگری درجه 3 در سال گذشته، تصریح کرد: در بخش فرهنگی نیز هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان زنجان با حضور در مناسبت‌های مختلف مذهبی و یادمانی، فعالیت پر رنگی داشته است.
رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان زنجان در ادامه بر فعالیت در بخش همگانی نیز تاکید کرد و افزود: فراخوان عمومی برای جذب استعدادهای جدید در زنجان و شهرستان‌های تابعه استان از برنامه‌های پیش رو هیأت است.
مرادی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش داریم تا با تعداد ورزشکار خوب در مسابقات پارالمپیک ریو شرکت کرده و برای کشورمان افتخار کسب کنیم.
شایان ذکر است، که مجمع عادی سالیانه هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان زنجان دیروز با حضور محمود خسروی وفا رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین در محل اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار  و در آن مشکلات و تقویم ورزشی این هیأت برای سال جاری بررسی شد. انتهای پیام/2308/ک40/

95/03/12 :: 09:54





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن