تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820908454




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۱۳میلیون معلول و سالمند نیازمند تحت پوشش بهزیستی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون توانبخشی سازمان بهزیستی خبر داد؛ ۱۳میلیون معلول و سالمند نیازمند تحت پوشش بهزیستی معاون توانبخشی سازمان بهزیستی گفت: در حال حاضر حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار معلول و سالمند نیازمند تحت پوشش سازمان است.
۱۳۹۵ جمعه ۵ شهريور ساعت 12:09

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، حسین نحوی نژاد ضمن تبریک هفته دولت، با اشاره به اهداف و فعالیت های سازمان بهزیستی کشور، گفت: سازمان بهزیستی کشور تنها سازمان تخصصی است، که به معلولین، سالمندان و بیماران روانی مضمن خدمات تخصصی ارائه داده و در حال حاضر حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار معلول و سالمند نیازمند را تحت پوشش خود دارد. وی همچنین در ادامه افزود: از میان این آمار حدود ۱۱۰ هزار نفر از معلولان و سالمندان نیازمند در مراکز سازمان بهزیستی کشور، تحت پوشش و مراقبت های ویژه ی این سازمان هستند. نحوی نژاد با اشاره به مشکلات و مسایل سازمان بهزیستی کشور در سال های اخیر، افزود: پرداخت مستمری های اندک به معلولان و نیازمندانِ تحت پوشش این سازمان یکی از دلایل نارضایتی های افراد تخت پوشش سازمان بهزیستی به شمار می رود. وی با اشاره به بیمه ی افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور، گفت: در حال حاضر خدماتی مانند گفتاردرمانی، کاردرمانی، فیزیوتراپی و غیره مورد پذیرش بیمه ها قرار نمی گیرند و همین موضوع نارضایتی افراد را به همراه دارد. معاون توان بخشی سازمان بهزیستی کشور در خصوص مباحث مربوط به اشتغال افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور، گفت: برای بهبود و سامان بخشی به اشتغال افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور باید ساز و کار ویژه ای انجام گرفته و به وجود آید. وی اظهار کرد: امروزه درصد هایی که برای استخدام در کشور در نظر گرفته می شود، جواب گوی افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی نیست. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن