تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798704505




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح مرکز زبان فارسی برای دانشجویان خارجی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس دانشگاه پیام نور در مراسم افتتاح 60 پروژه عمرانی خبر داد؛ افتتاح مرکز زبان فارسی برای دانشجویان خارجی رئیس دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه 500 عنوان محتوای جدید الکترونیکی با هدف توسعه آموزش های مبتنی بر فناوری اطلاعات، در هفته دولت رونمایی می شود اظهار داشت: تا آغاز سال تحصیلی جدید،در مجموع 1531 عنوان محتوای الکترونیکی در دانشگاه پیام نور رونمایی خواهد شد.
۱۳۹۵ چهارشنبه ۳ شهريور ساعت 13:33

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، رئیس دانشگاه پیام نور در مراسم افتتاح 60 پروژه عمرانی این دانشگاه به صورت همزمان از طریق ویدئوکنفرانس در سراسر کشور صورت گرفت، اظهار داشت: از حدود 400 پروژه عمرانی نیمه تمام دانشگاه، 59 پروژه در دهه فجر سال گذشته افتتاح شد و 60 پروژه دیگر نیز در هفته دولت افتتاح می شود.
وی با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور برای تکمیل نزدیک به 270 پروژه نیمه تمام باقی مانده نیازمند کمک دولت است، افزود: با توجه به گستردگی دانشگاه پیام نور در سراسر کشور انتظار می رود فرمانداران در قالب ماده 180 قانون برنامه پنجم توسعه و اعتباری که در بعد آموزشی و فرهنگی به مناطق محروم تعلق می گیرد، به دانشگاه پیام نور جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام در مناطق محروم کمک نمایند.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم گسترش زبان فارسی اظهار داشت: مرکز زبان فارسی دانشگاه پیام نور نیز با هدف گسترش زبان فارسی و جذب دانشجویان خارجی امروز افتتاح می شود.
دکتر رستمی ابوسعیدی ابراز امیدواری کرد که با راه اندازی این مرکز و با توجه به گستردگی دانشگاه در 64 کشور خارجی ،بتوانیم برای دانشجویان خارجی، علاقمندان به زبان فارسی و گردشگران دوره های آموزشی آنلاین برگزار نماییم.
وی در ادامه به برنامه این دانشگاه برای توسعه زبان و ادبیات فارسی اشاره کرد و گفت: این دانشگاه با قراردادهای مختلفی که منعقد کرده در این زمینه تلاش های زیادی انجام داده است همچنین در این زمینه قراردادی با فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی منعقد کرده است.
دکتر رستمی ابوسعیدی ضمن قدردانی از حمایت های وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: هم اکنون تمامی رشته های موجود در دانشگاه پیام نور به صورت الکترونیکی نیز ارائه می شود و یکی از رسالت های مهم دانشگاه فراهم کردن محتوا و زیرساخت های لازم برای ارتقای کیفیت آموزش الکترونیکی است.
وی افزود: دانشگاه پیام نور در این راستا اقدامات گسترده ای انجام داده است که از آن جمله می توان به راه اندازی تلویزیون تعاملی برای آموزش های کوتاه مدت و بلندمدت ، منابع تصویری و محتوای الکترونیکی اشاره کرد.
رئیس دانشگاه پیام نور ارتقای فرهنگی را یکی دیگر از برنامه های دانشگاه عنوان کرد و افزود: این دانشگاه به زودی کنفرانس بین المللی دانشجویان جهان اسلامی را با هدف تبیین جایگاه علوم انسانی در مبارزه با افراط گرایی برگزار می کند.
گفتنی است، مراسم افتتاح 60 پروژه عمرانی، 500 عنوان محتوای الکترونیکی و سامانه صدور دانشنامه الکترونیکی امروز با حضور دکتر فریدون مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی، دکتر رستمی ابوسعیدی رئیس دانشگاه ، دکتر اکبری قائم مقام ، معاونین و دیگر مسئولان وزارت علوم و دانشگاه پیام نور همزمان با سراسر کشور در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار شد. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 135]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن