تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 26 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806606857




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک درصد کنسرت‌ها مهم‌تر از 60 درصد تولید؟!/ هشدار صادق زیباکلام به اصلاح‌طلبان/ در گعده های این روزهای ناطق چه می گذرد؟


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: یک درصد کنسرت‌ها مهم‌تر از 60 درصد تولید؟!/ هشدار صادق زیباکلام به اصلاح‌طلبان/ در گعده های این روزهای ناطق چه می گذرد؟
روزنامه آرمان سعی کرده است موضوع لغو کنسرت‌ها را بررسی کند ،این روزنامه در گزارشی معتقد است که قانون برای همه شهرها و افراد برابر است و اگر یک برنامه داری مجوز قانونی است کسی نمی‌تواند مخل اجرای آن شود.
به گزارش نامه نیوز، روزنامه‌های امروز مطالب و رویدادهای مهم روز را مورد بررسی قرار دادند. موضوع لغو کنسرت‌ها در مشهد و انتقاد حسن روحانی از این وضعیت مسئله ای بود که روزنامه‌های کشور به آن پرداختند.

روزنامه کیهان در یادداشت امروز خود با پرداختن به مسئله جنجالی این روزهای کنسرت با تیتر یک درصد کنسرت‌ها مهم‌تر از 60 درصد تولید؟! نوشت:آیا لغو تنها یک درصد کنسرت‌ها در کشور موجد چنان مشکلی است که رئیس جمهور را به تکاپو انداخته و موضوع اصلی سخنرانی وی آن هم در جمع پزشکان را به خود اختصاص داده است ؟!

از سوی دیگر نگاهی به وضعیت اقتصادی کشور از رکود گرفته تا بیکاری جوانان و تعطیلی کارخانه‌ها نشان از آن دارد که تعطیلی یک درصد کنسرت‌ها و تمرکز بر آن به عنوان یک مشکل بزرگ تنها برای استفاده‌های تبلیغاتی و دور کردن اذهان مردم از مشکلات حقیقی و بزرگ صورت می‌گیرد.

حسین شریعتمداری همچنین در یادداشتی در کیهان با عنوان  ماجرای کنسرت‌ها «هیاهو‌ برای‌ هیچ»! است نوشت:دیروز آقای روحانی، رئیس جمهور محترم کشورمان که به مناسبت روز پزشک و بزرگداشت این روز در جمع پزشکان سخن می‌گفت، در بخشی از سخنان خود از مخالفت‌هایی که در برگزاری کنسرت‌ها صورت گرفته ابراز تأسف کرد و اظهار داشت «در کشورمان فقط یک مجلس شورای اسلامی به عنوان مجلس قانون‌گذاری وجود دارد و هر کس که تریبون در اختیار می‌گیرد، نمی‌تواند قانون‌گذاری کند، وزیر هم نمی‌تواند از این خواسته تبعیت کند، بلکه وزیر باید تابع قانون باشد... هیچ وزیری در برابر هیچگونه فشاری نباید کوتاه آمده و عقب‌نشینی کند... همه افتخار ما این است که کشور ما کشور قانون است و در بیانات امام(ره) صدها بار تأکید شده که جمهوری اسلامی ایران، حکومت قانون است».

وطن امروز هم در مطلبی با عنوان  کنسرت را بچسب! و نوشت: او با بیان اینکه بعد از برجام دسترسی به داروهای خارجی و تجهیزات پزشکی آسان‌تر شده و برجام سلامت مردم را بهتر تضمین کرده است، ادامه داد: نتیجه برجام عزت ملت ایران بود و باید بگویم قطعنامه‌های سازمان ملل را نباید اینجا پاره کنیم که اگر می‌شد من آنها را پاره می‌کردم، بلکه راه درست این بود که قطعنامه سازمان ملل در خود شورای امنیت و با ابزار حقوقی لغو شود که دولت قدم به قدم این راه را پیمود.

صادق زیباکلام در یادداشتی در روزنامه اعتماد تحت عنوان هشدار صادق زیباکلام به اصلاح‌طلبان، می‌نویسد: در ميان همه اين ناكامي‌هاي دولت نبايد از يك موضوع غافل بود و آن دستان بسته دولت و نفوذ مخالفانش در اين حوزه است. بر همين مبنا اصلاح‌طلبان بايد نقد خود را در اين حوزه بدون لكنت بيان كنند و در مقابل اگر دولت نمي‌تواند كاري كند دست كم صداي اعتراضش به روندهاي موجود را بلندتر كند.

روزنامه آرمان در گزارشی با محوریت لغو کنسرت‌ها در مشهد در مطلبی تحت عنوان كنسرت در ميدان مين! نوشت:همچنين ديروز معاون حقوقي رئيس‌جمهوري به ايران گفت: اگر كنسرتي مجوز قانوني دريافت كند، هيچ شخص و شخصيتي در كشور حق ندارد اجراي اين كنسرت را لغو كند؛ چرا كه اين مساله به هرج و مرج اجتماعي منجر مي‌شود. اگر افرادي در كشور درباره برگزاري كنسرت‌ها و موسيقي نظر فقهي دارند، بايد بدانند در كشور ما قانون حاكم است.

این روزنامه در مطلبی دیگر با تیتر در گعده های این روزهای ناطق چه می گذرد؟/ تصميم بزرگ در لواسان نوشت: شيخ نور اگر چه در عرصه علني حضور پررنگي ندارد، اما سال‌هاست كه نمي‌توان منكر نقش او در معادلات سياسي كشور شد؛ چه آن زمان كه در سال ۸۴ به گفته خودش نيروهاي جناح راست را كه پس از دوم خرداد ۷۶ پراكنده و بي‌انگيزه شده بودند به دور هم جمع كرد و سازماندهي اين جريان را بر عهده گرفت و چه در سال ۹۲ كه يكي از ستون‌های دعوت از روحاني به انتخابات رياست‌جمهوري بود. اكنون هم پر بيراه نيست اگر ادعا شود ناطق نوري دراين روزها بار ديگر به سازماندهي مشغول است، اما نه به صورت علني؛ چرا كه تفاوت‌های جريان راست آن دوره با اصولگرايان اين دوره غير قابل انكار است.

آرمان همچنین در مطلبی دیگر با عنوان انتخابات برای ریاست بهشت! / تعدادي از اصولگرايان از مديريت چمران راضي نیستند می‌نویسد:اگر چه شوراي شهر نهادي غيرسياسي است كه به آباداني پايتخت مي‌انديشد؛ اما نفوذ سياست در آن غيرقابل انكار است؛ چه آن روزي كه الهه راستگو به واسطه ليست اصلاح‌طلبان وارد بهشت شد اما همسو با اصلاحات نشد و چه زماني كه اعضاي زيادي از شوراي شهر تهران براي رئيس‌جمهور شدن شهردار وقت يعني محمود احمدي‌نژاد تلاش‌هاي زيادي كردند. حالا هم قرار است براي كرسي رياست شوراي شهر انتخاباتي برگزار شود و مانند همه انتخابات‌هاي غيرسياسي اين انتخابات سياسي مي‌شود.







۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن