تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى شن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798333199




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتشار دفترچه کاردانی علمی کاربردی از هفته آینده/حذف 15 هزار کد مدرسی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سرپرست معاونت نظارت و سنجش دانشگاه جامع خبر داد؛ انتشار دفترچه کاردانی علمی کاربردی از هفته آینده/حذف 15 هزار کد مدرسی سرپرست معاونت نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی از انتشار دفترچه پذیرش دوره کاردانی این دانشگاه در اوایل هفته آینده خبر داد.
۱۳۹۵ دوشنبه ۱ شهريور ساعت 12:22

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار اجتماعی پانا، بهرامی‌نسب در نشستی خبری که پیش از ظهر امروز در ساختمان دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد، با اشاره به جزئیات دفترچه پذیرش در دوره کاردانی اظهار داشت: در دوره کاردانی پذیرش برای چهار گروه صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات آموزشی و فرهنگ و هنر در 851 مرکز انجام می شود.
 
وی با اشاره به انتشار دفترچه پذیرش در دوره کارشناسی نیز گفت: دفترچه پذیرش یک هفته پس از دفترچه دوره کاردانی منتشر می شود و در مقطع کارشناسی در 260 رشته و 4057 کدرشته محل در 777 مرکز دانشجو پذیرش می‌شود.
 
سرپرست معاونت نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: در مقطع کاردانی معدل دیپلم، نوع دیپلم، وضعیت اشتغال و سهمیه آزاد و وضعیت بومی و سهمیه ایثارگری و همچنین در دوره کارشناسی نوع مدرک کاردانی، معدل دوره کاردانی، وضعیت اشتغال و سهمیه آزاد و وضعیت بومی و سهمیه ایثارگری در نحوه پذیرش دانشجو مد نظر قرار می گیرد.
 
به گفته وی، داوطلب مجاز به انتخاب 30 کدرشته محل در مقطع کاردانی و 20 کدرشته محل در مقطع کارشناسی است که همه این کدرشته محل‌ها باید از یک گروه آزمایشی انتخاب شوند.
 
بهرامی نسب خاطرنشان کرد: داوطلبانی که تا تاریخ 31 شهریور 95 فارغ‌التحصیل می‌شوند می‌توانند هم برای دوره‌های مهرماه و هم برای دوره بهمن‌ماه اقدام به ثبت‌نام و انتخاب رشته کنند اما افرادی که مدرک کاردانی آنها تا تاریخ 30 بهمن ماه آماده می‌شوند فقط مجاز به ثبت‌نام و انتخاب رشته در دوره بهمن‌ماه هستند.
 
وی در مورد ظرفیت پذیرش دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی 10660 کدرشته محل دارد که در هر کدام از این کدرشته محل‌ها 75 نفر پذیرش می‌شوند. به عبارت دیگر ظرفیت پذیرش این دانشگاه‌ها 795 هزار نفر است.
 
افزایش 10 درصدی شهریه دانشگاه علمی کاربردی
 
بهرامی نسب با اشاره به شهریه دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: طبق مصوبه آخرین جلسه کمیته شهریه دانشگاه، شهریه دانشگاه جامع علمی کاربردی 10 درصد نسبت به سال 94 افزایش خواهد داشت.
 
تصویب 2 هزار کد رشته محل
 
سرپرست معاونت نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن بیان اینکه دو هزار کدرشته محل جدید در کمیته گسترش آموزش عالی به رتبه بندی دانشگاه اشاره کرد و گفت: همچنین فرآیند رتبه‌بندی مراکز دانشگاه جامع علمی کاربردی به صورت کامل انجام نشده و قرار است سطح‌بندی جای رتبه‌بندی را بگیرد و براساس نتایج سطح‌بندی بسته‌های تشویقی به مراکزی که در سطح بالاتری قرار دارند، ارائه شود.
 
سرپرست معاونت نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی به بسته بودن سامانه امور مدرسان اشاره کرد و توضیح داد: بیش از 6 ماه است که سامانه امور مدرسان با هدف ارتقاء کیفیت مدرسان دانشگاه جامع علمی و کاربردی بسته شده است. مدرسانی که در این دانشگاه تدریس می‌کردند مورد پالایش قرار گرفتند و در این راستا 12 تا 15 هزار کد مدرسی حذف شد. 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن