تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به احترام پدر و معلمت از جای برخیز هرچند فرمان روا باشی.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819403144




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون وزیر علوم: عناصر فتنه نباید در دانشگاه تریبون داشته باشند


واضح آرشیو وب فارسی:الف: معاون فرهنگی وزیر علوم گفت: محکومان و عناصر فتنه نباید در دانشگاه تریبون داشته باشند اما شناخت آنان امر مهمی است چرا که مخالفان سیاسی را نمی توان منع کرد و اجازه برخورد سلیقه ای را نمی دهیم.
به گزارش تسنیم، سید ضیاء هاشمی امشب در نشست سالانه مسئولان بسیج دانشجویی کشور که در محل سالن همایش های آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار داشت: رهبر انقلاب ۱۲ رهنمود در جمع دانشجویان مطرح کردند که حضور استدلالی و تبیینی تشکل انقلابی و تببین و قانونمند کردن دانشجویان بخشی از این رهنمودهای مورد توجه است.
وی افزود: ضرورت افزایش سطح آگاهی سیاسی و دینی یک دانشجوی بسیجی نیز در این رهنمود مطرح شده در واقع بالضروره یک دانشجوی بسیجی درسخوان خواهد بود و بسیجی بودن فقط به ابراز آرمان نیست و یکی از لوازم آن بالا بودن سطح آگاهی علمی و دینی است.
معاون فرهنگی وزیر علوم با بیان اینکه افزایش مخاطبان در سطح دانشجویی مدنظر است گفت: ترویج گفتمان بسیجی با روش های منطقی و دفاع از نظام اسلامی از دیگر منویات رهبری است که دفاع عالمانه از کلیت نظام را باید مورد توجه قرار دهند.
هاشمی تصریح کرد: دوام اردوهای جهادی و توجه سبک زندگی ایرانی اسلامی در اندیشه و عمل دیگر رهنمود رهبر انقلاب است لذا زندگی دنیوی و آخرت با هم پیوند دارد و بدون یک افق معرفت گرایی نمی توان عمل لازم را انجام داد.
وی با اشاره به تقویت گفتمان های اصلی انقلاب اسلامی نظیر استقلال و تشکیل جبهه واحد ضد آمریکایی با بهره گیری از فضای مجازی به عنوان دیگر فرمایشات رهبر انقلاب گفت: براساس گسترش تعاملات بین المللی دانشجو باید در ابن راستا در فضای مجازی و حقیقی فعالیت موثر داشته باشد.
هاشمی با بیان اینکه ...
[ مشاهده متن کامل خبر معاون وزیر علوم: عناصر فتنه نباید در دانشگاه تریبون داشته باشند در الف ]


یکشنبه ، ۳۱مرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن