تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خدا رابشناسد ترس او در دلش می افتد و هر از خدا ترسان باشد نفسش از دنیا باز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820438455




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 60 درصد فرهنگیان آذربایجان شرقی بالای 20 سال سابقه دارند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان: بیش از 60 درصد فرهنگیان آذربایجان شرقی بالای 20 سال سابقه دارند معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در جلسه جوار شماره یک روسای مناطق آموزش و پرورش استان گفت: بیش از 60 درصد نیروی های انسانی ما بالای 20 سال سابقه دارند که بایستی در 10 سال آینده جذب معلم از طریق دانشگاه فرهنگیان بیشتر شود.
۱۳۹۵ يکشنبه ۳۱ مرداد ساعت 13:20

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، دومین جلسه جوار یک مناطق آموزش و پرورش استان صبح امروز با حضور معاون پژوهش و برنامه ریزی استان  جهت بررسی وضعیت نیروی انسانی در مناطق جوار ( مراغه ، ملکان، بناب ، عجب شیر، آذرشهر گوگان ، ایلخچی ، خسروشهر و اسکو ) در شهرستان آذرشهر برگزار شد.

صمد صمدیان  در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت نیروی انسانی آموزش و پرورش استان گفت : بیش از 60 درصد نیروی های انسانی ما بالای 20 سال سابقه دارند که بایستی در 10 سال آینده  جذب معلم از طریق دانشگاه فرهنگیان بیشتر شود تا وضعیت فعلی ما حفظ شود.

 وی افزود: 811 نفر نیروی جدید از اول مهرماه و 530 نفر فارغ التحصیل رشته های دبیری از بهمن ماه به بدنه آموزش و پرورش استان وارد می شوند که در توزیع این نیروها نیز حداکثر تلاش ما بر تقسیم بومی و یا لااقل جوار و نزدیک ترین منطقه به محل سکونت این معلمان عزیزمی باشد.

صمدیان خاطر نشان شد: با 2000 نفر ساعت مطالعه و کار کارشناسی برای اولین بار توانستیم لبخند رضایت را بر چهر ه های همکاران متقاضی جابجایی در داخل استان بنشانیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مراغه نیز در این جلسه ضمن تبریک هفته دولت گفت : کمال مدیریت هر سازمان میزان تعهد آن سازمان به اجرای برنامه های ابلاغی است.

جلیل اسلامی ادامه داد : جذب ، آموزش ، نگهداری و به کار گیری صحیح و موثر نیروی انسانی چهار ستون اصلی پا برجایی تمامی سازمان ها است.

عباسقلی دواتگر مدیر آموزش و پرورش شهرستان آذرشهر نیز در این جلسه ضمن خیر مقدم به مهمانان جلسه در سخنان خود به جایگاه والای نیروی انسانی در آموزش و پرورش به عنوان موتور محرک دستگاه تعلیم و تربیت اشاره نمود و گفت : در عصر حاضر منبع اصلی و اساسی هر سازمان نیروی انسانی دانش پژوه و علم محور است.

 
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 152]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن