تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813177614




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نویسنده صهیونیست فاکس نیوز توافق با ایران را «اشتباه فاحش خواند»


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نویسنده صهیونیست فاکس نیوز توافق با ایران را «اشتباه فاحش خواند»
پیتر هگسس در سفر به فلسطین اشغالی گفت توافق هسته ای، باعث ضعف اسرائیل و تقویت ایران می شود.


به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسرائیل نشنال نیوز، پیتر هگسس، نویسنده فاکس نیوز، در هفته جاری از فلسطین اشغالی دیدن کرد.

این افسر سابق ارتش آمریکا که در افغانستان و عراق خدمت کرده است، با نهاد محافظه کار پژوهش های پلیسی در منهتن و چند نهاد دیگر همکاری دارد.

هگسس در هنگام اقامت خود در سرزمین های اشغالی، ضمن انتقاد از توافق هسته ای با ایران، ادعا کرد این کار، «اشتباه فاحشی» است که به قدرت گرفتن ایران و تضعیف غرب می انجامد.

وی در اظهارات ایران ستیزانه خود گفت: «توافق هسته ای با ایران، یک اشتباه فاحش و هولناک است که برای اسرائیل و آمریکا، پیامدهای تاریخی خواهد داشت.

اندیشه این توافق، تمام وجود باراک اوباما را تسخیر کرده بود و نمی شنید ایرانی ها می گویند مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل. او فقط این توافق را می خواست و برایش اهمیتی نداشت چه پیش آید؛ چون فقط می خواست در سوابق کاری اش نوشته شود که در صلح جهانی نقشی ایفا کرده است.»

«کاری که او کرده است، در واقع، قدرت دادن به دشمن تاریخی اسرائیل و آمریکا است که اکنون در آستانه دستیابی به سلاح هسته ای است.»

هگسس با تمجید از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، او را یکی از اثربخش ترین و ثابت قدم ترین مخالفان توافق هسته ای با ایران نامید.

«اولین فردی که در آن لحظه سخن گفت، نتانیاهو بود. او گفت اگر این توافق سربگیرد، ماهیت اسرائیل را تهدید کرده اید چون ایران گفته است با قابلیت هسته ای خود چه خواهد کرد. انجام این کار هم باعث می شود کل توازن قدرت در خاورمیانه بر هم بریزد. این کار، باعث خلع سلاح اسرائیل و آمریکا و کسب قدرت توسط ایران می شود.»

هگسس در ادامه گفت امیدوار است این توافق لغو شود و مدعی شد چون توافق به تصویب سنا نرسیده است، در دولت های بعدی، الزام آور نخواهد بود. وی همچنین مدعی شد بیشتر آمریکایی ها با این توافق، موافق نیستند و این توافق، به طول نخواهد انجامید. پس باید به دنبال کسی مانند نتانیاهو بود که مخالف ادامه چنین توافقی است.

هگسس در ادامه، به ساخت و سازهای غیرمجاز در بیت المقدس اشاره کرد که دایما مورد بحث و تنش بین دولت اوباما و صهیونیست ها است. جو بایدن در سفر سال 2010 خود به رژیم صهیونیستی، به برنامه ساخت و ساز در یکی از محله های این شهر تاخته بود و یکی از مسائل تنش برانگیز بین دولت آمریکا و صهیونیست ها را رقم زد.

وی در ادامه مدعی شد بحث فلسطین و اسرائیل، یا باید به توافق برسد یا مشکل با ایجاد دو کشور حل شود و ادعا کرد اسرائیل است که باید تصمیم بگیرد صیهونیست ها کجا می توانند ساکن شوند و کجا را می توانند اشغال کنند.






۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن