تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814677545




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با تمام توان از برگزاری جلسه غیرعلنی فردا جلوگیری می کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: ما با تمام توان از برگزاری جلسه غیرعلنی فردا جلوگیری می کنیم و موضوع قراردادهای جدید نفتی باید در جلسه علنی و به صورت شفاف مورد بررسی قرار گیرد.
به گزارش  خبرگزاری بسیج ،  جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه غیرعلنی مجلس برای بررسی الگوی جدید قراردادهای نفتی گفت: ما با تمام توان مانع برگزاری جلسه فردای مجلس به صورت غیرعلنی خواهیم شد و اجازه نخواهیم داد که جلسه به صورت غیرعلنی برگزار شود.
وی با تأکید بر برگزار شدن جلسه مجلس برای بررسی قراردادهای نفتی به صورت علنی افزود: در این جلسه باید موضوع به صورت شفاف برگزار شود و موافقان و مخالفان الگوی جدید قراردادهای نفتی نظرات خود را مطرح و رئیس مجلس نیز از حقوق مردم در این راستا دفاع کند.
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جلسه غیرعلنی زمانی برگزار می شود که یک موضوعی امنیتی که انتشار آن امنیت کشور را تهدید می کند در دستور کار مجلس باشد و سوال اینجاست که چه مسئله ای پیش آمده که دانستن آن برای عموم و اینکه اگر دشمن مطلع شود زیانی را به همراه دارد.
کریمی قدوسی خاطرنشان کرد: قطعا اجرای قراردادهای جدید نفتی منافع درازمدت اقتصادی کشور را تهدید و از بین خواهد برد و باید مردم مطلع شوند که استعمار انگلیس چه آشی را برای آنها پخته است.
وی افزود: چرا آقای روحانی باید بپذیرد که آقای زنگنه و خودش و دیگران امروز حامی قرارداد ننگین استعماری آن هم در دوران انقلاب اسلامی هستند و چرا رئیس جمهور نسبت به این قراردادها معترض نشد.
[ مشاهده متن کامل خبر با تمام توان از برگزاری جلسه غیرعلنی فردا جلوگیری می کنیم در خبرگزاری بسیج ]


شنبه ، ۳۰مرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن