تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بسيار راستگو و بسيار نيكوكار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819737674




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نرخ سود کارت‌های خریدکالا چقدر است؟


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
نرخ سود کارت‌های خریدکالا چقدر است؟
نرخ سود کارت‌های خریدکالا چقدر است؟ معاون نظارتی بانک مرکزی با اشاره به صدور کارت های اعتباری تا سقف ۵۰ میلیون تومان از اول مهر گفت: نرخ سود این تسهیلات ۱۸ درصد خواهد بود.


به گزارش فرهنگ نیوز، فرشاد حیدری معاون نظارتی بانک مرکزی اظهار داشت: کارت های اعتباری تا سقف 50 میلیون تومان برای همه مردم صادر می شود و این کارت ها از اول مهر قابلیت صدور و اجرا خواهد داشت.معاون نظارتی بانک مرکزی افزود: این کارت ها با هدف افزایش قدرت خرید مردم و تسهیل ارائه خدمات بانکی در بخش تسهیلات خرد صادر می شود.

وی با بیان اینکه بانک ها بعد از اعتبارسنجی مشتریان این کارت ها را در سه سطح برنزی ، نقره ای و طلایی صادر می کنند گفت: کارت های برنزی تا سقف 10 ، کارت های نقره ای تا سقف 30 و کارت های طلایی تا سقف 50 میلیون تومان اعتبار برای خرید هر نوع کالا و خدماتی در داخل کشور دارد.

حیدری درباره نحوه استفاده مشتریان از بانک ها افزود: مشتری بعد از دریافت این کارت ها می تواند هر نوع کالا یا خدماتی را خریداری کند و در پایان هر ماه به اندازه میزان خرید و براساس توافق قبلی با بانک طی 12 تا 36 ماه اقساط خریداری شده را پرداخت خواهد کرد.

وی گفت: نرخ سود این تسهیلات 18 درصد خواهد بود.

حیدری افزود: از اول مهر همه شعب بانک های دولتی و خصوصی سراسر کشور آماده تشکیل پرونده و واگذاری این کارت ها به مردم هستند و از قبل توجیه شده اند.

وی گفت: از بانک ها انتظار می رود در ارائه مطلوب تر و بهتر این تسهیلات به مردم با هم رقابت کنند تا خدمات بهتر و روان تری به مردم ارائه شود.

معاون نظارتی بانک مرکزی افزود: منابع این بانک ها از محل منابع داخلی بانک هاست که قبلاً برای تسهیلات خرد نظیر خرید خودرو، کالا یا جعاله تعمیرات مسکن پرداخت می شد.

حیدری گفت: با ارائه اینگونه کارت ها هر نوع خرید کالا و خدمات نظیر خرید خودرو و یا تسهیلات تعمیرات مسکن انجام می شود و به تدریج این کارت ها جایگزین اینگونه تسهیلات خواهد شد.

 

منبع: مهر


95/5/30 - 13:34 - 2016-8-20 13:34:14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن