تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):برترین ایمان آن است که معتقد باشی هر کجا هستی خداوند با توست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820343823




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نارضایتی مردم به نظام ضربه می زند/خدمت صادقانه وظیفه اصلی مسئولان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر نیوز: تبریز – معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه نارضایتی مردم به نظام ضربه می زند، گفت: حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران وظیفه مسئولان و مردم است.
به گزارش خبرنگار مهر ، عصر پنج شنبه آئین معرفی فرماندار جدید شبستر با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی، امام جمعه شهرستان شبستر و مسئولان شهرستانی در فرمانداری شبستر برگزار شد.
سعید شبستری خیابانی در این مراسم با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های بالای شهرستان شبستر گفت: باید از این توانمندی ها در جهت توسعه منطقه استفاده کرد.
وی با اشاره به اینکه خدمت به مردم اساس نظام جمهوری اسلامی است، ادامه داد: نارضایتی مردم، به نظام ضربه می زند و نباید رفتاری انجام دهیم که موجب نارضایتی مردم شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه حفظ وحدت در کشور ضروری است، گفت: رسانه های دشمن با استفاده از حاشیه های ایجاد شده در داخل کشور در صدد ضربه زدن به نظام هستند و می خواهند وحدت این ملت را از بین ببرند که نیاز است آگاه تر از گذشته باشیم.

وی با بیان اینکه دشمن می خواهد بین مسئولان و مردم نیز فاصله ایجاد کند، افزود: بدون شک آنهایی که بر طبل اختلاف می کوبند، در خط دشمن و مخالف خط مقام معظم رهبری حرکت می کنند.
شبستری همچنین با تاکید بر اینکه نباید با دست خودمان استکبار را به داخل کشور راه دهیم، ادامه داد: باید در برهه زمانی حال اقتصاد مقاومتی را عملی کنیم و همه مدیران با تمام توان پای کار باشند و برنامه های عقب افتاده را اجرا کنند.
تضعیف نظام حرام است
امام جمعه شهرستان شبستر نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه باید مدیران با تمام وجود برای مردم کار کنند، گفت: خدمت صادقانه وظیفه اصلی مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده با تاکید بر اینکه تضعیف نظام اسلامی حرام است، گفت: ...
[ مشاهده متن کامل خبر نارضایتی مردم به نظام ضربه می زند/خدمت صادقانه وظیفه اصلی مسئولان در خبرگزاری مهر ]


پنجشنبه ، ۲۸مرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر نیوز]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن