تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820875479




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعالیت ۶۳۰سازمان مردم نهاد/آذربایجان شرقی استان بدون معتاد متجاهر


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در جلسه کمیته اجتماعی ستاد گرامیداشت هفته دولت آذربایجان شرقی عنوان شد؛
فعالیت ۶۳۰سازمان مردم نهاد/آذربایجان شرقی استان بدون معتاد متجاهر

سمن ها


شناسهٔ خبر: 3745235 - پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵
استانها > آذربایجان شرقی

.jwplayer{ display: inline-block; } تبریز - مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی از فعالیت ۶۳۰ سازمان مردم نهاد در استان خبر داد و بر ضرورت توسعه این سازمان های مردم نهاد تاکید کرد. به گزارش خبرنگار مهر، جلسه کمیته اجتماعی ستاد گرامیداشت هفته دولت آذربایجان شرقی عصر امروز پنج شنبه در تبریز و باحضور حسن استوار آذر مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی و آهنگری مدیرکل روابط عمومی استانداری و دیگر مسئولان شهری و استانی در حوزه اجتماعی برگزار شد. استوارآذر به تعداد سازمان‌ های مردم‌نهاد استان اشاره کرد و گفت: سمن بازوی توانمند دولت هستند و قبل از روی کار آمدن دولت دکتر روحانی در استان ۴۹۳ سمن داشتیم که هم اکنون این تعداد با افزایش ۱۳۸ سمن به ۶۳۱ سازمان مردم نهاد رسیده است که آمار خوبی است. وی با تاکید بر اینکه باید این سمن ها توسعه و گسترش یابند، افزود: بستر مناسب برای فعالیت های فرهنگی، هنری و مذهبی این سازمان ها در استان فراهم است. استوار آذر همچنین با تاکید بر اینکه تعداد سمن های فعال در استان بیشتر از تعداد سازمان های ثبت شده است، ابراز داشت: سازمان های مردم نهاد نقش مهمی در توسعه استان دارند و می توانند در اجرای سند تدبیر و توسعه استان مسئولان دولتی و اجرایی استان را یاری کنند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی سپس به موضوع اعتیاد و بحث های پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر در آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: آذربایجان شرقی به عنوان استان بدون معتاد متجاهر در کشور معرفی شده که نتیجه اقدامات خوب دراین حوزه است. وی سپس با بیان اینکه صیانت از حقوق شهروندی و توسعه ورزش های همگانی در سند تدبیر و توسه استان آمده است، گفت: باید به این موارد بیش از پیش توجه شود. هفته دولت فرصت مناسبی برای اطلاع رسانی فعالیت های دولت در استان است مدیرکل روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی و دبیر ستاد سیاست گذاری و گرامیداشت هفته دولت استان نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای اطلاع رسانی فعالیت های دولت در استان است، افزود: تمامی دستگاه ها برای برگزاری هرچه باشکوه برنامه های این هفته باید تلاش کنند.

جواد آهنگری با اشاره به اینکه دوم شهریور ماه همزمان با آغازین روز هفته دولت، اعضای شورای اداری استان در محل گلزار شهدا به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجدید میثاق با مقام معظم رهبری حضور خواهند یافت، گفت: سفرهای شهرستانی مدیران کل برای افتتاح پروژه ها و دیدارهای مردمی و بررسی مشکلات شهرستان ها از جمله برنامه های هفته دولت در استان است. وی شعار امسال هفته دولت را نیز اقدام و عمل، ملت و دولت، امیدوار و استوار عنوان کرد و اظهار داشت: باید برای مستندسازی و انعکاس برنامه ها و پروژه های این هفته تلاش شود. آهنگری تعداد برنامه های برگزاری هفته دولت در استان را ۶۰ عنوان اعلام کرد و گفت: دستاوردهای دولت امسال باید بیش از پیش منعکس شود که امسال برنامه های هفته دولت متفاوت تر از سال های گذشته برگزار می شود. گفتنی است ۸۶۴ طرح شهری و روستایی با اعتبار هفت هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال در هفته دولت در استان افتتاح می شود.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن