تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819003404




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 2 هزار پروژه مخابراتی در فارس به بهره برداری رسید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شیراز- ایرنا- با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، 2 هزار و 57 پروژه مخابراتی به ارزش سه هزار و 720 میلیارد ریال در فارس به بهره برداری رسید.
به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیر عامل شرکت مخابرات فارس، پنجشنبه در آیین بهره برداری از این پروژه ها اظهار داشت: از ابتدای شروع فعالیت دولت تدبیر و امید تاکنون سه هزار و 415 پروژه مخابراتی به ارزش حدود 46 هزار میلیارد ریال به
بهره برداری رسیده است.
علی اصغر روزگار افزود: امروز و در آستانه هفته دولت (دوم تا هشتم شهریور) شاهد بهره برداری از 2 هزار و 57 مورد از مهمترین این پروژه ها (NGN-IMS) هستیم که با اعتباری افزون بر 880 میلیارد ریال اجرا شده است.
وی ادامه داد: تلفن پیش پرداخت، تلفن پیش پرداخت کارتی، مشاوره تلفنی، رای گیری تلفنی، اختصاص یک سرشماره برای چندین خط تلفن (ثابت یا موبایل) با ارسال زنگ همزمان به همه خطوط و برقراری ارتباط از طریق وب از مهمترین سرویس های ارزش افزوده است که با اجرای این پروژه به متقاضیان ارائه می شود.
روزگار افزود: راه اندازی 72 مرکز تلفن کم ظرفیت و پُر ظرفیت، ایجاد و افزایش یک هزار و 76 ایستگاه تلفن همراه، ایجاد 64 ارتباط رادیویی کم ظرفیت و پُر ظرفیت، ایجاد 71 مورد فیبرنوری، راه اندازی 660 دیتا، ایجاد سه سوئیچ موبایل و 65 کافو نوری، راه اندازی یک شبکه 3G و راه اندازی 44 پروژه تجهیزات افزایش ظرفیت ارتباط بین مراکز مخابراتی (ترانسمیشن)
از دیگر پروژه هایی است که با ارزش تقریبی دو هزار و 950 میلیارد ریال در نقاط مختلف استان اجرا شده است.
وی ادامه داد: استان فارس هم اینک دارای یک میلیون و 620 هزار مشترک تلفن ثابت، چهار میلیون و 300 هزار مشترک تلفن همراه اول و 503 هزار پورت فعال اینترنت پُرسرعت است.
6122 /6118
[ مشاهده متن کامل خبر بیش از 2 هزار پروژه مخابراتی در فارس به بهره برداری رسید در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]


پنجشنبه ، ۲۸مرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن