تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى پذيرد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798651995




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موفق‌ترین بازیگر کشور هند چه کسی است؟!+تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: طبق نظرسنجی «شاهرخ خان» با اختلاف نسبت به آمیتا باچان، هرتیک روشن، سلمان خان و امیرخان در مقام اول ایستاده است.

موفق‌ترین بازیگر کشور هند چه کسی است؟!+تصاویر
موفق‌ترین بازیگر هندوستانتلویزیون هندوستان نظرسنجی را برای انتخاب موفق ترین بازیگر این کشور در قرن جدید میان منتقدین، هنرمندان و همچنین مردم عادی انجام داده و طبق این آمار "شاهرخ خان" با اختلاف نسبت به آمیتا باچان، هرتیک روشن، سلمان خان و امیر خان در مقام اول ایستاده است.
شاهرخ خان یا "سلطان خان" آن گونه که او را در هند می‌نامند، مردی است که در سینمای هند در نقش تبه‌کاران خشن و همچنین عاشقان دل‌خسته بسیار موفق بوده است. او که پنجاه سالگی را پشت سر گذاشته موفق‌ترین بازیگر سینمای بالیوود به حساب می‌آید.
موفق‌ترین بازیگر کشور هند چه کسی است؟!+تصاویر
شاهرخ خان موفقیت شغلی خود را با نقشی در یک فیلم بالیوودی آغاز کرد. او در خانواده‌ای بسیار عادی در دهلی نو زندگی می‌کرد تا این که در مومبای (بمبئی سابق) به کار بازیگری روی آورد. این مرد ۵۰ ساله که موفق‌ترین بازیگر هند است، امروز بازیگر، تهیه کننده و مجری فعالی است. هند با تولید بیش از ۲۰۰۰ فیلم در سال یکی از موفق‌ترین کشورهای جهان در زمینه صنعت فیلم سازی است.
 شاهرخ خان در آغاز در نقش تبه‌کاران به صحنه آمد، اما پیروزی بزرگ خود را با ایفای نقش‌های رمانتیک به دست آورد. او در دهه ۱۹۹۰ میلادی با فیلم "داماد عاشق عروس را می‌برد" که فیلمی رمانتیکِ کمدی موزیکال، به کارگردانی آدیتیا چوپرا بود، به شهرت رسید. این فیلم که در سال ۱۹۹۵ ساخته شد، رکورد فیلم‌های هندی را با بیشترین زمان اکران شکست."کاجول موخرجی" ۲۲ سال است که شاهرخ خان را در فیلم‌هایش همراهی می‌کند. کاجول برنده شش جایزه از فستیوال فیلم فیر در هند است. این دو محبوب‌ترین و موفق‌ترین زوج تاریخ فیلم‌سازی هند هستند. کلیه فیلم‌های معروف و رکوردشکن کاجول در مقابل شاهرخ خان بوده‌اند.
 موفق‌ترین بازیگر کشور هند چه کسی است؟!+تصاویر
شاهرخ خان ۲۵ سال است که با کاجول موخرجی ازدواج کرده و در این دوره طولانی هیچ رسوایی هنری ازدواج آنها را به خطر نیانداخته است. آنها سه فرزند و یک شرکت تولید فیلم دارند. 
 فیلم "من خان هستم" تولید شده در شرکت تولید فیلم خان در سال ۲۰۱۰ ساخته و موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم بالیوود در خارج از هند شد. فیلم "من خان هستم" در آمریکا فیلم‌برداری شد و به موضوع اسلام هراسی پس از رخداد تروریستی یازدهم سپتامبر سال ۲۰۰۱ میلادی در آمریکا می‌پردازد. شاهرخ خان در این فیلم نقش یک مرد مسلمان به نام رضوان خان را بازی می‌کند. فیلم "سال نو مبارک" که در سال ۲۰۱۴ ساخته شد، بیشترین فروش را در روز اول اکران در تاریخ فیلم‌های هندی از آن خود کرد. این فیلم در سینماهای آلمان نیز کمی پس از اکران در هند به نمایش درآمد. علاقمندی به هند در آلمان به‌ویژه در آموزش رقص‌های هندی، افزایش کلاس‌های آشپزی هند و استفاده از رنگ‌های شاد در لباس شهروندان آلمانی به خوبی دیده می‌شود.

موفق‌ترین بازیگر کشور هند چه کسی است؟!+تصاویر
 شاهرخ خان همراه همکار بازیگرش آکشی کومار موفق به ورود در فهرست فوربس شده است. البته "سلطان خان" با درآمدی معادل ۳۳ میلیون دلار از همکار خود پیشی دارد. درآمد او اما بسیار کم‌تر از جنیفر لارنس، هنرپیشه ۲۵ ساله‌هالیوود است که در سال گذشته ۴۶ میلیون دلار به دست آورده است.میزاناخبار مرتبط :کتاب "شاه بالیوود" زندگینامه شاهرخ خان شاهرخ خان جهت بازی در یک تیزر تبلیغاتی به دبی رفتشاهرخ‌خان به سفر حج مي‌رود + عکسجنجال بر سر فیلم تازه «شاهرخ خان»بازگشت شاهرخ خان ,شاهد کاپور و پریانکا چوپرا از آفریقا


ارزانترین تورهای لحظه آخری


فروشگاه اینترنتی مدیسه


لباس مجلسی



مطالب پیشنهادی

داشتن اندامی مناسب
چگونه با دفع سموم مضر از بدنتان لاغر شوید !!

تورهای داخلی
برای ماه عسل های رویایی به کجا سفر کنید ؟ !

تورهای داخلی
خوش گذرانی های بهاری/با ما باشید

جراحی زیبایی
نمایش تصویری اعمال جراحی پلاستیک بدن





پنجشنبه 28 مرداد 1395





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن