تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820353652




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حملات موشکی به نجران و جیزان / هلاکت چهار نظامی سعودی


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: حملات موشکی به نجران و جیزان / هلاکت چهار نظامی سعودی
شلیک موشک «زلزال ۲» و راکت‌های کاتیوشا به مواضع نظامیان سعودی در جیزان و نجران و هلاکت چهار نظامی سعودی به دست تک‌تیراندازان یمنی از جمله اخبار و تحولات یمن است.
به گزارش نامه‌نیوز، یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن روز چهارشنبه یک موشک از نوع «زلزال ۲» و همچنین دو راکت کاتیوشا را به محل تجمع ادوات و نظامیان سعودی در جیزان شلیک کرد.

منابع نظامی اعلام کردند که موشک‌ها با دقت به اهداف اصابت نموده و ادوات نظامی و نظامیان موجود در محل را مورد هدف مستقیم قرار داد.

یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی همچنین با چندین راکت کاتیوشا نجران را مورد هدف قرار داد. ضمن اینکه توپخانه نیروهای یمنی نیز منطقه «نهوقه» از توابع منطقه نجران را بمباران کرد.

در همین حال نیروهای تک تیرانداز ارتش و کمیته های مردمی یمن روز چهارشنبه ۴ نظامی سعودی را در دو موضع نظامی در جیزان هدف گرفتند. یک منبع نظامی اعلام کرد که تک تیراندازان نیروهای یمنی در واکنش به جنایات وحشیانه سعودی ها علیه مردم یمن چهار نظامی سعودی را در «العبادیه» و «الرمادیه» جیزان از پای درآوردند.

تک‌تیراندازان یمنی پیش از این نیز سه نظامی سعودی را در پایگاه سعودی «المعنق» در منطقه «الخوبه» جیزان هدف قرار داده بودند.

از سوی دیگر در پی حمله هوایی روز چهارشنبه جنگنده‌های سعودی به یک پمپ بنزین در شهر صعده واقع در شمال یمن ۱۱ غیرنظامی شهید و زخمی شدند. منابع خبری اعلام کردند که طبق آمارهای اولیه در پی این حمله جنگنده‌های سعودی ۳ یمنی شهید و هشت نفر دیگر زخمی شدند.


منبع: مهر


۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن